Wooyoung bir süre San'a sarılarak ağladıktan sonra uyuya kalmıştı.San aşağıya indiğinde etrafa baktı ama hepsinin gittiğini gördü.Derin bir nefes verip mutfağa geçti ve resmi koydiğu yerde resim yoktu ama onun yerine bir kağıt vardı.
San kağıdı alıp okumaya başladı.
Sevgili Wooyoung...
Her zaman beni korudun ve kolladın.Her zaman için benim iyiliğimi düşündün.Hâla benim kardeşimsin...Sen ne dersen de. Belki beni istemeyeceksin bundan sonra,belki birbirimizi bir daha göremeyeceğiz.Ben sadece sevdim...Bir hatam yok benim.Sen demezmiydin hep,hayallerinin peşinden git diye?Ben de hayallerimin peşinden gittim.Ama sen kızdın bu sefer bana.Sadece sevdiğimle olmak,onunla mutlu bir hayat geçirmek istedim.Neden bu kadar abarttığını ve istemediğini anlamıyorum.Sadece...Son bir şey daha söylemek istiyorum Mingi hakkında.
O beni gerçekten seviyor Wooyoung ve tabi ben de onu.Biz birbirimiz için yaratıldık ve bundan eminim.Kim ne derse desin,kim ne yaparsa yapsın o benden,ben de ondan ayrılmayacağım.O benim için en iyi sevgili.
Sevgilerle abin Yeosang...♡
San okudukları ile yutkundu.Bunu Wooyounga okutmalı mıydı emin değildi...Üzülsün istemiyordu ama bazı şeylerin de yüzüne vurulması gerekti.San mektubu olduğu yere geri bırakıp bir şeyler atıştırdı ve sevgilisinjn yanına geri döndü.Kısa olanı kolları arasına alıp gözlerini kapattı.
Mingi'nin evine geldiklerinde Yeosang uyuya kalmıştı.Mingi minik bedeni kucağına alıp odasına çıkardı.Yumuşak yatağa uzandırdı ve gözlerini kapatıp üzerini değiştirdi sarışın çocuğun.Kendi üzerine de pijamasını giyip yatağa uzandı.Küçük bedeni kendine çekip sarıldı.Saçlarını okşayıp bir kaç öpücük kondurdu.Gözlerini kapatıp kendini uykunun kollarına bıraktı uzun olan.
YOU ARE READING
Görücü Usulü //MinSang
Fanfiction●TAMAMLANDI● Romantik komedi tadında Minsang çifti Yarı texting