Asaaa.....Salut ! Numele meu e Vanessa si sunt o adolescenta in clasa a11a la un liceu normal.Am cateva prietene pot sa zic bune. Cu ele imi petrec uneori sambetele sau duminicile. In rest imi place sa merg la libraria si biblioteca din oras ..m-as muta acolo..seros.
Eu ma consider mai speciala deoarece imi place sa observ oamenii si imi place sa descoper lucruri noi in legatura cu ei. Cand privesc in ochii cuiva incerc sa-mi dau seama ce simte sau daca are o problema.
Nu sunt o fire artagoasa si nu imi place sa le spun oamenilor ce simt cu adevarat, adica daca nu imi convine ceva pastrez pentru mine,deoarece stiu ca mai mult ca sigur parerea mea nu va influenta conportamentul eacelei persoane. Sunt calma pe interior si pun mult suflet in ceea ce imi place cu adevarat sa fac.
Uneori imi doresc atat de mult sa fac bine incat clachez. Stiu ca pot mai mult si ma ambitionez foarte tare..iar atunci cand gresesc emotiile si sentimentele ma depasesc. Stiu ca trebuie sa fii puternic si stiu ca uneori poti avea si o zi mai grea dar eu vreau mereu sa ma depasesc si de aceea ma supar pe mine ca nu pot sa fac mai bine. Dar supararea asta nu tine mult pentru ca ma adun si reusesc.
Totul a inceput intr-o zi cand eram la biblioteca...Mai erau doar cateva persoane iar eu eram printre carti..lnga un raft din spate..rasfoiam o carte veche cu o coperta rosie.cand am auzit o voce.
-Ce te atrage la cartea asta?
M-am oprit din rasfoit si m-am uitat in jurul meu daca nu era cumva o persoana care sa ma fi intrebat. Dar nu era nimeni
-Stiu ca te gandesti ca poate esti obosita dar nu e asa. O parte din tine crede alceva
Privesc cu ochii atintiti catre cateva randuri " CAND NICI NU TE ASTEPTI SE POATE INTAMPLA CEVA MINUNAT SI IN ACELASI TIMP INTERESANT " Imi ridic privirea si ma gandesc..
-Este adevarat...poate aceste intrebari pe care le-am primit acum au un sens.
-Este adevarat draga mea !
-Cine esti? intreb eu in soapta
-Sunt ghidul tau.
-Am auzit de tine. Fiecare are unul alaturi de 2 ingeri
-Da este adevarat. Eu rolul de a te ajuta atunci cand ai nevoie precum si cand imi ceri
-Stiam
-Stiu ca stiai. Ai aflat mai multe lucruri spirituale de la cine trebiuie si cand trebuia sa aflii ca sa te inalti
-Cum de nu te vad?
-Nu ma vezi pentru ca inca nu ti-ai creat o imagine asupra mea?
-Adica eu pot sa-ti creez un portret?
-Da poti..........Acum de ce crezi ca ai ales aceasta carte?
-Nu stiu
-Ba da stii...doar gandestete. Cred ca o sa imprumuti aceasta carte ca sa o studiezi mai indeaproape...
-Poate...
-Te las acum...
-O sa ne mai vedem?
-Sigur...
AM INCEPUT O CARTE NOUA SPER SA VA PLACA***************
YOU ARE READING
Life through her eyes
FantasyViata nu e usoara . Fiecare trebuie sa lupte pentru ceea ce isi doreste. In drumul nostru ascensional vom avea obstacole,greutati dar daca vrem putem sa le doboram. Putem fi ajutati sau nu ,dar este important sa ne folosim de ajutorul acordat si sa...