Usor usor afara se insereaza ............luna regina ia locul soarelui rege. Cerul parca ia foc sub apusul soarelui care pleaca pentru ceva timp dar care ne va da trezirea in zori. Felinarele incep sa se aprinda luminand strazile si bancile acum goale dar care pe care poate doi indragostiti se vor aseza si se vor saruta in vazul miilor de stele.
Am stat pana tarziu in biblioteca deoarece am vrut sa ma documentez in legatura cu piramisdele si cu faraonii. Acest capitol mi se pare foarte interesant. Este absolut fascinant cum au putut acei oameni sa construioasca asa niste imensitati de piramide. Este incredibil.
Pasesc usor pe strada luminata de felinarele mari si negre. Umbrele formate de ele parca formeaza mici monstruleti care in timp ce inaintezi parca isi intorc privirile si vor sa te urmareasca............am o imaginatie bogata, stiu ca ju exista monstri dar eu tot imi imaginez.
Incepe sa-mi fie racoare deoarece sunt imbracata doar cu o pereche de blugi ,niste cizme negre si o geaca mai subtire. E primavara dar e inca racoare afara. Ma indrept catre casa pentru ca vreau sa ajung pana la cina. Am mancat doar o placinta cu un cappucino la o cafenea inainte sa intru in biblioteca.
Ajung acasa , mananc, fac un dus rapid si ma bag la culcare. Am adormit tarziu deoarece m-am tot gandit la ghidulet.Mi se pare ciudat ca tocmai acum mi s-a aratat dar ce ma ira si mai tare e ca nu m-am speriat cand am auzit vocea lui. Sper ca nu a fost doar imaginatia mea pentru ca cred ca as inebunii de tot..ma rog . Maine am ore asa ca trebuie sa ma odihnesc dupa duminica asta ciudata pot spune.
De dimineata
Trrrrrrrrrrrrr Trrrrrrrrrrrrrrrr Trrrrrrrrrrrrrrrrr
-Ah nu din nou .........ceas tampit. Imi scot mana din patura si dau cu mana in ceasul care mai apoi cade pe jos oprindu-se.
Ma scol din pat somnoroasa si ma indrept catre baie. Imi dau cu apa rece pe fata ca sa ma scol apoi incep sa-mi peri dinti.
-Dabea astept sa ma intalnesc cu pretenele mele. spun eu cu voce tare. Ma gandesc ce prostii au mai facut wekendul asta.
Ies din baie si-mi deschid dulapul imens.Ma uit pe geam si vad ca e putin inorat asa ca-mi iau o pereche de pantaloni verde inchis , un plovar turcuaz putin mai grosut, vesta neagra si bocancii negri. Intr-o geanta imi pun cateva caiete si penarul si cobor la parter unde ma asteapta mama.
-Buna scumpo !
-Buna mama !
-Uite ti-am pregatit o felie de paine cu branza cu marar.
-Mersi mama chiar imi era pofta.
Infulec repede si ma indrept catre usa dar nu inainte s-o pup pe mama si sa-i urez servici usor.
-Pa scumpo sa ai o zi usoara
-Mersi mama!
Ies din casa si ma indrept catre liceu. Nu e departe asa ca merg pe jos. Cerul era de o culoare rozalie cu portocaliu si albastru foarte deschis. Ma opresc putin ca sa privesc acest cer minunat. Cuprind cu privirea tot cerul
-Se pare ca m-am inselat. Azi va fi o zi senina.
Mai privesc putin cerul si incep sa inaintez usor....
-E o zi minunata Ai dreptate.
Ma opresc
-Se pare ca nu sunt nebuna. ..spun eu in soapta
-Sa stii ca in viata se intampla anumite lucruri pentru ca trebuie sa se intample. Spre exemplu ai dat un test la civica si ai luat nota mica..asta inseamna ca a trebuit sa iei o nota mica ca sa te motiveze si sa te ambitionezi sa faci mai bine.
-......
-Stiu ca te intrebi de unde stiu dar eu imi dau seama ce simti si ce gandesti. Ai uitat sunt ghidul tau
-Lumea o sa creada ca vorbesc singura........spun eu in timp ce priveam un copac de pe marginea strazii
-De cand .............Hai s-o luam altfel....Tu poti sa comunici cu mine si prin puterea gandului, adica poti sa-mi raspunzi in gand, fara sa vorbesti cu voce tare.
-Atunci de ce simt nevoia sa vorbesc cu voce tare? intreb eu curioasa
-Poate pentru ca simti nevoia sa te exprimi cu voce tare..sa te eliberezi oarecum. Tu de obicei nu-ti exprimi sentimentele si mai ales gandurile. Le pastrezi pentru tine ....si de asemenea nu pui niciodata intrebari. Incerci sa-ti raspunzi singura, sa gasesti o solutie de rezolvare a intrebarii.
-Eu nu-mi exprim sentimentele decat atunci cand ele ma depasesc. E adevarat........pastrez pentru mine opiniile legate de diferiti oameni pentru ca intr-un fel nu vreau sa-i jignesc sau sa se supere pe mine....
-Nu cred ca asta este un lucru bun...dar intr-un fel tu simti sau chiar crezi ca indiferent de opinia ta ei nu se vor schimba.. nu?
-Da e adevarat...spun eu ganditoare
-Nu trebuie sa te superi....asta spune multe si despre personalitatea ta.....vesti o persoana careia ii place sa traga mai multe concluzii privind o persoana sau un lucru ca mai apoi sa judeci..asta e un lucru bun
-Se pare ca am ajuns la scoala...imi pare bine ca m-ai invatat ceva azi si ca mai ajutat sa descopar o parte din sufletul meu
-O sa mai avem noi discutii legate de suflet datr mai tarziu
-De ce mai gtarziu?
-Inca trebuie sa te mai regasesti si sa-ti descoperi sufletul..cu bine si nu uita ca po-ti sa-mi ceri ajutorul
-Nu voi uita..si..multumesc
-sunt aici langa tine ca sa te ajut.
Am continuat nu e assa stralucit dar sper sa va placa. Puteti sa comentati si sa-mi ziceti idei si pareri. Vot daca va placut ***************************
YOU ARE READING
Life through her eyes
FantasyViata nu e usoara . Fiecare trebuie sa lupte pentru ceea ce isi doreste. In drumul nostru ascensional vom avea obstacole,greutati dar daca vrem putem sa le doboram. Putem fi ajutati sau nu ,dar este important sa ne folosim de ajutorul acordat si sa...