Stelele sclipesc pe bolta senina.Lumina lor te induc intr-o stare de visare din care nu poti foarte usor sa te desparti. Visul continua odata cu ele si cu luna mama care vegheaza copii stele de rele. Formeaza o familie sclipitoare care vegheaza asupra lumii cu iubire.
M-am culcat putin intristata si gandindu-ma la felul oamenilor de a fi insa somnul a invins si am patruns in lumea viselor..
Am deschis ochii..clipesc rapid din cauza luminilor din jurul meu.
-Unde sunt?
Fac un pas , apoi altul si altul si tot asa. Maresc ritmul pana aproape alerg. In jurul meu se agita diferite imagini din viata mea, intamplari fie triste, amuzante sau profunde. Le privesc cu admiratie dar si tristete. Am avut multe momente placute de care dabea acum le realizez si ma gandesc daca chiar m-am bucurat cu tot sufletul de ele. Spre exemplu primul sarut..odata se intampla., sau cand iubitul ti-a daruit primul trandafir la prima intalnire , sau cand ti-ai petrecut noaptea la prietenul tau ..toate se intampla o singura data apoi totul devine o obisnuinta si u mai punem asa un mare pret pe asta. De aceea cred ca ar trebui sa pretuim mai mult momentele unice din viata.Priveam foarte intens momentele , amintindu-mi de toate momentele petrecute si nu am observat si alte imagine pe care nu le recunosteam. Erau imagini din alte vietei pe care le-am avut inainte de a ma naste. Am citit despre aceste lucruri din mai multe carti. Fiecare persoana in parte a avut mai multe vieti in care a realizat ceva si a avut diferite de misiuni de indeplinit. Cand ajungem aici pe pamant avem o misiune de indeplinit . Incercam toata viata sa ne gasim rostul si kisiunea dar este gresit sa ne cautam destinul. El se va indeplinii cand este nevoie si cand trebuie sa se intample.
Un sunet se aude din fata mea. era o usa. Alerg spre ea.. apas pe clanta si o lumina orbitoare ma izbeste.Instinctiv imi duc mana la ochi . Usor usor lumina incepe sa nu mai aiba asa o intensitate asa mare asa ca deschid ochii.
Clipesc si privesc in jur..totul era asa frumos si curat , pur. Plantele nu aveau aceeasi culoare ca in viata reala , erau mai stralucitoare mai intense si cu mult mai parfumate. In mijlocul acestei campii pline de flori se afla un copac mare inflorit. Vara te puteai adapostii sub bolta lui de razele soarelui. La baza copacului se afla un om care statea turceste , cu ochii inchisi meditand. Am inceput sa merg spre el mangaind petalele florilor .
Ajungand in dreptul lui, incep sa-l privesc...
- M-ai chemat . mi-a raspuns el
-Cum.... ma opresc
-M-ai chemat sa discutam..si m-ai chemat si pentru a ma vedea
Nu am mai spus nimic. M-am asezat in dreptul lui stand turceste. il privesc. Este imbracat sumar..cu o toga in culorile curcubeului niste sandale din piele maro, degetele zarindu-se usor. Corpul se vede ca e lucrat , avand muschi la maini, dar nu exagerat. Are o piele mai deschisa ca a mea ceea ce sugereaza ca nu se hraneste foarte mult.
Ridic ochii si-i privesc formele si conturul capului. Barbia este rotunda , parca lucrata de un sculptor. obrajii nu sunt dolofani deloc ba chiar sunt slabi aproape vazandu-se maxilarul. Fruntea este normala , fiind acoperita de un mic breton care sta intr-o pozitie orientata spre dreapta. Nasul este micut dar care se potriveste perfect cu restul formelor.
Buzele sunt de o frumusete deosebita, nu sunt nici carnoase dar nici slabe sunt pur si simplu perfecte. Au o culoare roz pal dar intar-o noanta spre rusu. Cand a zambit usor am putut observa ca are o mica gropita in partea dreapta. Ii confera o mica parte copilareasca, ca un bebelus care-ti zambeste cu multa iubire.
Ochii sunt de o frumusete rara. Culoarea lor este de un verzui amestecat cu galben dar are o noanta si de albastru si foarte putin mov... te duce cu gandul la mare, Ma uit la ei si observ ca privirea lui te patrunde cu totul si parca iti descopera toate secretele din cel mai adanc colt al inimii si al mintii. Te simti descoperit dar nu intr-un mod rau, pentru ca el nu-ti va dezvaluii secretele dar le va tine minte. Au o profunzime aparte si parca in momentele in care te privese iti poate spune ce simti sau ce ai avea de gand sa faci. As putea face o paranteza si sa asociez aceasta profunzime cu cea a unui mare actor si muzician roma : Tudor Chirila. Am observat ca si el doar uitandu-se in ochii tai iti poate spune ce sentimente traiesti in adancul tau. Are o fantezie in ochii care poate nu multi o percep... Revenind ..acesti ochi sunt acoperiti de ploapele catifelate care au ca accesoriu niste gene lungi si fermecatoare. Deasupra lor sprancenele usor arcuite finiseaza si inchid frumusetile fetei.
-.............
**********Am mai scris un capitol ! Va ro g daca aveti pareri dati un com, sunt deschisa la orice si daca va placut vot ! va pup ***********
YOU ARE READING
Life through her eyes
FantasyViata nu e usoara . Fiecare trebuie sa lupte pentru ceea ce isi doreste. In drumul nostru ascensional vom avea obstacole,greutati dar daca vrem putem sa le doboram. Putem fi ajutati sau nu ,dar este important sa ne folosim de ajutorul acordat si sa...