Capitolul 10

14 1 2
                                    

   E vineri si nu mai am nici un strop de rabdare. Toata saptamana am avut numai o caruta de nervi.M-am certat cu unul din profesorii mei si i-am comentat la una din pitipoancele clasei si a scolii.

   Marti

   Avem istorie.Profu preda acolo dar eu nu sunt atenta..oare de ce?  Stau in ultima banca si ma uit pe o umbra de pe perete.

-Hei Vane !....Vanessa...Vanneessaaa

Dureaza vreo cateva minute pana sa-mi dau seama ca Katryn ma striga..

-Da scuze....zi

-Vad ca nu esti atenta

-Sincer...nu ma intereasa in acest moment ce ne preda...nu mai am chef de scoala si chiar nu am chef sa fiu atenta cand mai ales e ultima ora si e asa cald.....

   Nu apuc sa termin propozitia ca proful imi adreseaza o intrebare..

-Vanessa...in ce an s-a casatosrit regina?

-Nu stiu...spun eu

-Cum adica nu sti !?ma intreaba profesorul.mirat

-Ma scuzati dar nu m-am pregatit pentru ora aceasta...

-Sti ca acest lucru e grav...o sa participi la olimpiada in caz ca ai uitat. Trebuie sa fi bine pregatita , ca sa poti lua premiu.

-Imi permit sa va spun ca m-am pregatit in toti acesti trei ani foarte mult , insa am realizat ca acest lucru nu este ceea ce-mi doresc..vedeti pana acum am facut tot ce mi-ati spus sa fac, pe toti profesorii i-am ascultat , am fost fata tacuta care lasa capul plecat si nu-si zicea niciodata opininia..ei bi e fata aceea s-a schimbat si a realizat ca in viata oamenii slabi sunt mancati de cei autoritari si tupeisti..

-Asta ai realizat tu? ma intreba profesorul,  in timp ce toata clasa se uita mirata si uimita la mine..

-Da asta am realizat..nu mai sunt fata care tot timpul sta cu fata in carti si nu iese afara cu prietenii asa cum o fac adolescentii obisnuiti.Eu nu am avut prieteni si nu m-am distrat vreodata cu prietenii si nu am facut nici o prostie.Am fost mereu fata cuminte.Vreau si eu sa fac prostii , sa rad, sa ma distrez ..sa fiu o adolescenta normala.

Profesorul se intoarce si se indreapta spre catedra.Clopotelul suna iar noi iesim pe coridoarele liceului

-Vane ai inebunit? ma intreba Katryn cu un zambet imens pe fata

-Ce? intreb eu ca si cum nimic nu s-a fi intamplat

-Cum adica ce?Nu cred ca realizezi ca te-ai luat in gura cu profu..

-Ba da..realizez..Sti ce bine ma simt acum?  Imedit parca imi iau zborul..spun eu entuziasmata

-Se vede..radiezi de bucurie. Asa te vreau fata !!

****

   Mai avem o singura ora si weekendul e la picioarele mele.S-a sunat iar eu ma.indrept spre una din bancile de pe ultimul rand, alaturi de Katryn.

-Hai aici ...ii zic lui Katryn

Ne asezam amandoua si incepem sa vorbim despre ce planuri avem in weekend..

-Tu ce faci in weekend?  ma intreba

-Nu stiu ..probabil o sa stau in casa sa-mi fac curatenie prin dulapuri

-Pe bune?  Hai sa mergem la piscina! ! Ne mai bronzam si noi...mai stam si noi ca fetele..

-Bine!  spun eu fara sa stau pe ganduri

-No bine atunci....

   Toata ora am vorbit despre ce o sa facem si cu ce costume de baie o sa ne imbracam..Clopotelul suna iar noi repede sa mergem acasa ca sa ne facem bagajul pentru sambata.

-Pa Vane..ne vedem maine

-Dabea astept ziua de maine Katryn! ! spun eu razand

-O sa ne diatram de minune! ! Papa

-Papa! !

***

   Ajunsa acasa ma dezbrac repede, fac un dus rapid si incep sa-mi caut costumele de baie prin imensul dulap..

-Ce cauti ?

-Aaaa...ma balbai eu...aa ohh tu erai!

-Da cine alcineva?  spune ghiduletul cu un zambet pe fata

-Scuze ca nu am mai vorbit, ii spun eu putin trista,  dar cum cred ca ai observat si tu au avut loc niste schimbari..

-Da am observat..Ce te-a facut sa te schimbi ?

-Pai...mi-am dat seama ca lumea e rea si ca daca vrei sa supravietuiesti trebuie sa te implici si sa fi puternic..

-Este adevarat...dar eu stiu ca tu ti-ai dat seama de asta de mult timp doar ca nu ai fost pregatita de o schimbare..nu-i asa?

-Am crezut ca poate oamenii se pot schimba..dar se pare ca nu se poate

-Daca vrei ca ceilalti sa se schimbe si sa fie mai buni..trebuie sa te schimbi mai intai tu, ca sa se poata schimba si ei..imi spune ghiduletul

-Hai sa lasam chestii astea...am de facut un bagaj aici

-Si ...eu cu te ajut?

-Daca vrei sa vezi cum probez chiloti si sutiene atunci poti sa stai..

-Nu cred ca este nevoie..nu e genul.meu...spune razand

-Mersi ca ai vorbit cu mine si ca m-ai invatat un lucru folositor in viata.

-Nu trebuie sa-mi multumesti.Datoria mea este sa te ajut si sa te protejej atunci cand ai nevoie.Sa te distrezi maine! ! imi spune ghiduletul usor usor plecand

-Multumesc....te iube.....

*********
Enjoy♦

  
 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 03, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Life through her eyesWhere stories live. Discover now