Capitolul 3

33 3 2
                                    

   Nu am mai vorbit cu ghidul meu toata saptamana,care nu a fost foarte stralucita. M-am tot gandit si am tras o concluzie.:

  Ne petrecem 8 ani in scoala gimnaziala stand intr-un colectiv in care ba vin ba pleaca diferiti colegi. Stam zi de zi 6 ,7 ore impreuna si suntem niste straini unii fata de alti. Nu suntem apropiati nu ne ajutam dinpotriva ne batjocorim uneori radem unii de altii si cel mai greu e ca nu suntem uniti in cele mai multe cazuri. Petrecem 8 ani fara sa ne cunoastem cu adevarat ascunzandu-ne in fata unor masti care de fapt ne face sa parem alte persoane ..cu alta personalitate ,cu alt caracter.

   Se cele mai multe ori stam separati, in grupuri, mai precis cei care se dau mari si au un comportament..cum sa zic ..cu fite in cap. Se cred mai sus decat noi ceilalti care nu ne cream o masca dupa care sa ne ascundem sentimentele, opiniile si caracterul. Suntem noi insine. Eu asa cred ca e bine,sa le arati celorlalti cum esti tu cu adevarat.

   Multi se iau dupa modul in care se poarta si se inbraca si isi creaza o opinie poate total gresita. Nu privesc in ansamblu si nu se uita cu adevarat la adevarata fata a omului. Imediat cum faci o greseala sau incerci sa ajuti pe cineva esti luat de prost.

   Oamenii nu se mai privesc in ochi, acei ochi care pot oglindii multe, nu se mai uita si numai tin cont de sentimentele celuilalt. "Ochii oglindesc sufletul ". Numai daca te uiti in ochii cuiva iti poti da seama ce simte sau ce gandeste.

  Cred ca e important ca oamenii sa se mai lumineze putin si sa nu se mai gandeasca doar la propria persoana, sa mai ajute si cel mai important sa priveasca in ansamblu.

Inca un capitol. ******* sper sa va plac **************

Life through her eyesWhere stories live. Discover now