Dronken Mannen spreken de waarheid

549 6 3
                                    

let op: er staat wel wat woorden die niet eigenlijk niet bestemd zijn voor kinderen onder de 12

Dronken Mannen spreken de waarheid 10-03-21

--- Eva

Ik zit aan het bureau op kantoor ik kijk naar rechts en zie Floris zitten. Ik noem hem in mijn hoofd Floris, maar als ik tegen hem praat dan zeg ik Wolfs. Dat heb ik me zelf aangeleerd op een of ander manier. Ik staar naar hem en zie hoe hij het rapport goed bestudeerd, ook zie ik zijn vingers over het toetsenbord razen. Ik voel zijn ogen op mijn branden. Hij vraagt waarom ik zo naar hem zit te staren, ik antwoord met een grijns op mijn gezicht dat ik kan me niet consenteren. Hij grijnst terug en zegt dat heb je anders nooit. Nee inderdaad Wolfs Dat heb ik nooit kijk ik verlegen weer naar mijn bureau. Hij typt gewoon door alsof ik niet besta, ik vraag hem of hij mee gaat lunchen. En hij zegt ik typ dit even af en dan ga ik graag met je mee. Na ongeveer 2 minuten te hebben staan wachten staat hij op en loopt achter me aan richting de auto. Hij stapt in aan de bestuurderskant en ik aan de bijrijderskant. We stopen op de parkeerplaats bij het Vrijthof en lopen we richting een broodjeszaak we bestelen 2 broodjes, 1 broodje zelf moord en een broodje delux, zoals Floris het ook wel noemt. En we bestellen ook twee kopjes koffie en we lopen weer terug naar buiten. We zitten op een stenenmuur en eten ons broodje op. Ik weet niet wat ik nog moet zeggen maar hij antwoord niet. Ik zeg Wolfs als je nu niks zegt ga ik terug naar het bureau!

--- Floris

Ik staar voor me uit maar ik heb geen idee wat er met me aan de hand is. Ik zeg tegen Eva dat ik niet weet wat er met me is ik zit gewoon niet lekker in mijn vel. Voordat ik het weet zitten we weer in de auto op weg naar het bureau. De middag gaat voorbij en ik heb niet meer met eva gesproken. Het is al half 8 geweest en ze is al naar huis, logisch in mijn ogen want ze moet niet op me wachten we zijn toch geen getrouwd stel. Anowel ik toch heel erg veel gevoelens voor haar heb maar die verberg ik voor haar want ze mag het niet weten straks ben ik de enige met gevoelens en heeft ze geen gevoelens voor mij. Marion loopt langs want die heeft avonddienst vandaag, ze vraagt waarom ik nog op het bureau ben en waar Eva is. Ik zeg tegen Marion ik zit gewoon na te denken, Eva is al naar huis. Marion zegt tegen me dat Eva me leuk vind en dat ze vind dat ik mijn gevoelens aan haar moet vertellen. Ja Marion maar dat is niet zo makkelijk! Ik sta boos op en loop naar buiten maar ik bedenk me ineens dat ik geen auto heb die heeft Eva natuurlijk mee. Ik loop wel naar huis zeg ik tegen me zelf want als ik Eva bel dan maak ik haar misschien wel wakker en dat wil ik niet. Als ik een paar straten heb gehad en ik een café zie loop ik naar binnen en bestel ik een dubbel whisky en praat wat met mijn oude vriend, na ongeveer 4 dubbel whisky's besluit ik te betalen en op te staan, maar dat laatste lukt niet goed want ik besef me dat ik dronken ben. Een oude vriend van me pakt mij telefoon en belt iemand, ik zeg waarom bel je met mijn telefoon? Oh ik ben hem vergeten zegt hij snel. Ik bedenk me snel dat het een smoes zal zijn, na 10 minuten zie ik een bekend gezicht binnen lopen. Het is Eva!

——— Eva

Hoi zegt ze tegen Willem een oude vriend van Floris, en wat is hier gebeurd kijkt ze naar Floris, hij zegt niks uiteraard maar ik pak zijn arm en leg hem over mijn schouder ik pak hem ook bij zijn zij en zo lopen we het café uit, ik zet hem in de auto en opeens zegt hij Eef ik hou van je al 15 jaar lang. Eerst denk ik ja hij is dronken en hij zal wel wat uitkramen maar opeens zegt iets in mij, dronken mannen spreken altijd de waarheid. Ik hoor naast me ik meen het Eef ik hou van je en hij legt zijn hand op mijn boven been. Aangekomen in de Ponti loopt hij rechtstreeks naar de kast met de wisky flessen om nog een wisky te pakken, snel loop ik naar hem toe voordat hij hem heeft open gemaakt trek ik de whiskyfles uit zijn hand en zet het terug. Hij loopt naar het aanrecht en ik loop achter hem
Aan om hem in bed te leggen. Maar hij staat ineens heel erg dicht tegen me, hij draait zich om nu sta ik tegen het aanrecht. Hij tilt me op en zet me op het aanrecht. Hij fluistert met een dubbele tong mag ik? Voor ik antwoord kan geven druk hij zijn lippen tegen die van mij en er slaat meteen een vonk over, de tinteling in mijn buik is alleen maar erger geworden. Hij drukt zijn tong zacht tegen mijn lippen aan ik open mijn mond en hij duwt zijn tong in mijn mond. De zoen gaat al snel over in een hevige tongzoen. Ik streel met mijn handen door zijn haar en hij laat zijn handen langs mijn rug naar onder glijden. Ik knoop rustig zijn blouse los en ik trek hem uit, en hij doet mijn T-shirt ook uit en maakt de knoop en de gulp open van mijn broek. Ondertussen liggen we naakt op bed boven en hij ligt boven op mij zijn geslacht zit nog steeds in mij, en we kreunen synchroon als hij op zijn hoogte punt zit stoot hij steeds harder en harder. Na een lange vrijpartij ga ik bij hem in zijn warme gespierde arme liggen. Hij zegt dit was de fijnste nacht ooit Eef. En hij streelt mijt zijn hand door mijn haar.

--- Floris

Ik word wakker met een stekende scheuten in mijn hoofd, maar dan besef ik dat ik niet alleen in bed lig. Want wonderbaarlijk kan ik me nog alles herinneren van gisteravond.
Ik kijk haar aan en zeg
"Goedemorgen schatje " Eva draait haar om en kust me, ze vraag waarom ik gister zoveel had gedronken, ik antwoorde omdat ik niet wist wat ik met mijn gevoelens voor je moest doen, ik werd gek in mijn hoofd en ik durfde het niet tegen je te zeggen. Maar je weet dronken mannen spreken altijd de waarheid zeg ik met een grijns op mijn gezicht en wrijf met mijn hand ober haar boven arm en druk nog een kus op haar lippen voordat ik moet opstaan. En ik zeg tegen haar ik wil je nooit meer verliezen. Ik sta op en ik word duizelig en val op de grond.

--- Eva

Ik schrik en spring op en loop naar hem toe en kijk of hij nog bij bewust zijn is. Hij grijpt snel naar zijn hoofd en gaat rustig zitten tegen het bedrand, gelukkig zeg ik "gaat het was je iets te snel opgestaan?" Grijns ik en zeg "had je maar langer bij ij in bed moeten blijven." Hij lacht "ja Eef het is al goed met je." En ik geef hem een kus. "Ik moet wel zuinig zijn op mijn Flo," zeg ik tegen hem en hij knijpt zachtjes in mijn hand.


hopelijk vinden jullie hem leuk ik ga proberen om weer snel een verhaal online te zetten

xxx

Fleva VerhaaltjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu