One Day

128 2 2
                                    

In dit verhaal is Eva niet de werkpartner van Floris. Veel plezier met lezen!

Floris Wolfs werkt pas een week op het politiebureau in Limburg, hij is overgeplaatst vanuit Amsterdam. Hij woont/verblijft in een hotel, hotel Crowne Plaza Maastricht hier in de buurt. Er loopt hier een vrouwelijke collega rond Van Dongen heet ze haar voornaam weet hij niet maar hij vind haar erg aantrekkelijk, maar hij heeft haar nog niet aangesproken.

Floris:
Ik loop door de kantoortuin met het rapport in mijn handen nadenkend over de zaak wat ik met Mark zojuist heb is afgerond. Mark is mijn werkpartner, hij is ondertussen al een goede vriend geworden van me. Hij kent me goed en plaagt me steeds met onze collega Van Dongen. Dat ik haar leuk vind en dat ik mijn ogen niet van haar kan af houden enzovoort enzovoort.

Opeens loopt er iemand keihard tegen me aan en al haar of zijn werk valt op de grond. Ik buk me gelijk zonder te kijken wie het is en raap alle papieren op. Op een blaadje staat mijn naam met allemaal hartjes er bij, ik kijk omhoog en zie dat het Van Dongen is. Ik kom weer omhoog en geef haar, haar papieren terug. Sorry zeg ik en ik kijk een beetje verlegen maar ook grijns ik naar haar. Ze word knal rood en kijkt naar onder "geeft niet hoor" hoor ik haar zacht zeggen. Ze wilt weg lopen maar ik pak haar bij haar pols vast en zeg wil je na het Werken een drankje doen? Als je niet wilt is het ook goed hoor. Ja leuk ik zie je straks en loopt verder. Ik blijf verbijsterd achter en loop naar mijn bureaustoel, ik laat me er in ploffen, na 5 min drinkt het bij pas door dat ik haar net eigenlijk op date heb gevraagd. En wat is er? hoor ik Mark zeggen aan de andere kant van het bureau. Ik heb Van Dongen net op date gevraagd zeg ik fluisterend. Hij lacht, nou leuk toch heb je eigenlijk eens actie ondernomen niet!? Ik blijf stil en blijf maar denken wat er zojuist is gebeurd.

Eva:
Hij had me op een soort van date gevraagd net! Dat was zo leuk, Wolfs heeft we net gewoon op date gevraagd en ik weet niet eens hoe hij heet met zijn voornaam! Hoe zou hij heten? Jan, Robert, Hendrik of Peter? Daar zal ik straks wel achter komen. O NEE, NEE NEE er schiet iets door mijn hoofd heeft hij het blaadje met zijn naam en die hartjes gezien?! Of toch niet. Marion ziet aan de over kant van mijn bureau omdat we werkpartners zijn. Eef waar zit je met je gedachten? Zegt Marion, moet ik het haar zeggen? Ja, zeker want ze komt het toch te weten. Uhm bij Wolfs zeg ik verlegen "die resarcheur wat hier pas een week werkt?" "Ja die ja, is dat zo erg dan Marion" "nee hoor, maar since hij hier werkt zit je er vaak niet met je gedachten erbij. Heb je een oogje op hem?" "Misschien, hij ziet er zo aantrekkelijk uit met zijn grijze haren die hij altijd mooi in model heeft, maar ook zijn blauwe ogen. Hij is gewoon een charmeur, die hemden die hij draagt, gewoon alles aan hem is zo leuk"
"O jee Eva is verliefd" " Marion alsjeblieft" draai ik met mijn ogen, "hij doet iets met me ik weet alleen niet wat! Terwijl ik hem eigenlijk nog nooit heb gesproken, raar is dat." Marion lacht en zegt en die Mark zijn partner dan is dat niks voor je? "Een is meer dan genoeg Mar" draai ik met mijn ogen. " is het niks voor jou, dezelfde leeftijd en hij is toch best aantrekkelijk, en jij valt op dat soort manen niet?!" Lach ik. "Jaja Eef nu is het wel weer genoeg hè laten we nog maar wat werken"
Zegt Marion.

Die zelfde middag/Avond

Floris:
Ik loop de kantoortuin uit en loop naar mij fiets, ik haal hem van het slot af en dan hoor ik een stem achter me zeggen "Hé, jij bent toch Wolfs of niet?" Ik draai me om en ik zie dag het Van Dongen is. " Hoi, Ja inderdaad ik ben Wolfs, Floris Wolfs, en jij bent Van Dongen toch?"
"Uhm... ja...ik...Uhm... ben Van Dongen... ja" stottert ze. Ik leg mijn hand op haar schouder en zeg "je hoeft niet verlegen te zijn hoor ik bijt niet hoor!" Lach ik een beetje. "Sorry ik ben niet z'n prater maar als ik iemand goed ken en ik vertrouw hem of haar dan kan ik best wel praten" " geeft niet hoor" ik haal mijn hand weer van haar schouder " wil je mee de stad in om een drankje te doen?" "Ja leuk alleen Uhm ik heb geen auto of fiets" "dan kom je toch bij me achter op de fiets zitten " wijs ik naar mij fiets "ja is goed "

Eva:
En ik begin te blozen, daarna stap ik bij hem achter op de fiets. Ik pak hem bij zijn middel en ik voel dat hij een gespierde buik heeft, hij geeft me een rust gevoel. Als we aankomen bij het terras stap ik af en zet hij zijn fiets tegen een paal. We gaan zitten en een ober komt onze drankjes opnemen en hij besteld een Wisky en ik een Chocomelk. Na ongeveer een uurtje praten besluiten we af te rekenen. Hij vraagt de rekening en hij zegt " ik betaal, ik heb je tenslotte ook gevraagd om mee te gaan hé " "dankjewel dat is lief" zeg ik. We lopen weer naar zijn fiets. " zal ik je naar huis brengen?" Vraagt hij "Uhm ja is goed fijn" "ja mag ook wel op de stang zitten van de fiets, dan zit je voor me dan kan je het goed zien" zegt hij " weet je het zeker? " "ja waarom niet" zegt hij
"Uhm omdat ik dan voor je zicht zit "
"Nee joh als je zit op de stang dan kan ik over je heen kijken" " oké dan " ik stap op en hij begint te fietsen we lachen om een paar grappen en voor ik het weet zijn we bij mij thuis aan gekomen. " we zijn er" zeg ik hij stopt en stapt af " ik vond het heel gezellig Eef " zei hij nou Eef? " ja ik vond het ook heel erg gezellig. Het waaide een beetje en een plukje haar zat voor mijn gezicht, hij zette 2 stappen in mijn richting en hij deed met zijn hand mijn plukje haar achter mijn oor. Hij gleed met zijn hand langs mijn nek, en vervolgens liet hij zijn hand glijden naar mijn heup om me zo dicht tegen zich aan te trekken. Ik wist niet wat me over kwam, ik legde mijn ene hand in zijn arm en met mijn andere hand fijne ik door zijn haren. Zijn lippen zaten op de mijne en dit voelde perfect. Ik stopte de zoen en hij zei " Eef ik hou van je!" Ik glimlachte en ook ik zei " Flo ik hou ook van jou" en we zoende weer.

Dit keer een lekker lang verhaaltje voor mijn doen, dus hopelijk hebben jullie genoten.
Oja als je nog een ideetje hebt voor een verhaaltje laat het me weten dan maak ik er een verhaal over.

Xxx

1225 woorden

Fleva VerhaaltjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu