--- Floris
Ik zit aan de bar te denken aan Eva, ze is het mooiste wat me ooit is overkomen en ik heb zoveel gevoelens voor haar. (alleen maar goede gevoelens) Als ik naar haar kijk dan voel ik me zo gelukkig, maar ik durf het haar niet te zeggen. Ik heb het zo vaak geprobeerd maar dan kwam er weer wat tussen. Ongeveer 13 jaar geleden hadden we een keer het bed gedeeld toen ik haar had gered van een bom, toe ik haar los maakte kuste ze me en dat voelde zo goed. Het enigste wat niet goed voelde was dat ze nog met Frank was en ik wilde stiekem dat ze zou zeggen dat ze met mij verder wilde gaan. En toen de ene keer dat ik haar probeerde te kussen in de Ponti, ze zei "dat is geweest" en liep weg. Dit houd me gewoon tegen dat ze niet het zelfde voelt voor mij. Opeens zegt de bar man tegen mij '' Nog eentje?'' en hij wees naar het lege whiskyglas "nee dankje ik ga'' ik betaalde en liep naar buiten ik zag dat het schemerig was en liep verder richting de Maas, toen ik iemand aan de overkant een enorme sprit trok richting de brug. Ik zag niet goed wie het was maar naar mate ze dichterbij kwam zag ik dat het Eva was. Ik liep de brug op en ze zag me lopen en stopte met rennen. Dit was zo een mooie zonsondergang en ze was zo mooi verlicht door de rode zon. Ze stond opeens voor me op de Sint Servaasbrug, ook deed ze haar oortjes uit en keek me super diep in mijn. Ik wist we niet wat me over kwam toen ze haar armen om mijn nek legde. Dit voelde zo fijn en we hadden nog geen woord gewisseld, we stonden stil voor elkaar. We leken net de maan en de zon, zwart en wit, de regen en de zon, het lawaai en de stilte. Ik legde mijn handen op haar heupen en trok haar dicht naar me toe, ik bracht mijn hoofd richting die van haar, de angst voor mijn gevoelens waren opeens verdwenen. En ze bracht haar hoofd ook naar die van mij en we drukte onze lippen zacht op elkaar en we zoende liefde vol, dit voel de zo fijn.......
--- Eva
We stonden opeens gewoon te zoenen maar het voelde het zo compleet, dit is wat is wat ik wilde, ik wilde hem. Ik vind hem vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag. We hadden nu eindelijk onze gevoelens laten spreken en ons door onze gevoelens laten leiden. Ik was daar normaal nooit een voorstander van wat ik wilde dat ik dat voor me zelf moet houden. Maar wat deed die man toch met me? ik heb het nog nooit gevoeld zelfs niet met Frank en ik wist sowieso niet of ik ooit met hem gelukkig zou zijn geworden maar met Floris weet ik dat zeker weten, hij is mijn droom man. Marion had zo vaak gezegd dat ik mijn gevoelens moet zeggen tegen hem, maar ik dacht dat hij me niet wilde. We stopte met kussen en we keken elkaar liefdevol aan en hij zei'' dit had ik veel eerder moeten doen'' en ik bloosde en pakte zijn handen vast, ik zei '' ik ook ik was vanaf het moment dat je me had gered toen ik inveltrand was al zo verliefd op je, zelfs eerder toen ik je voor het eest zag'' en hij kuste me nog eens en deze keer veel langer, en daarna liepen we terug langs de maas naar de Pontie. We waren nu zo gelukkig.
Nieuw verhaaltje xxx
JE LEEST
Fleva Verhaaltjes
FanfictionHier schrijf ik kleine fleva verhaaltjes als ik even mijn inspiratie kwijt moet. O ja ik heb dyslexie dus als er spelfouten in zitten sorry 😬 xxx >Verhaaltjes #1