Eva:
Ik rommel wat in een laatje en dan heb ik de sudocreme en een verband gevonden, daar zit hij. Mijn partner en een super goede vriend, voor mij niet alleen dat maar voor mij is hij ook mijn liefde alleen heb ik nooit echt gedurfd. Since een paar dagen gaat het verbazingwekkend enorm goed tussen ons. Hij had een jonge gast te pakken maar die gast had een mes en snee hem op de zijkant van zijn rug tot op zijn borst. Nu heeft hij daar een enorme snee zitten maar hij komt net niet bij zijn rug met zijn eigen armen daarom heeft hij mij gevraagd om hem te helpen. Ik loop naar hem toe, " je moet je blouse wel uit doen anders kan ik je wond niet verzorgen" hij kijkt me grijnzend aan en maakt zijn knoopjes los. Ik doe wat sudocreme op mijn vinger en smeer het op zijn wond van zijn borst tot in zijn zij. AUH hoor ik hem zeggen als ik bij zijn borst ben aangekomen, " oh sorry gaat het ik wil je geen pijn doen!" " nee het gaat weer "en wrijft met zijn vrije hand door zijn haar, daardoor is hij nog aantrekkelijker. Ik kan me niet meer in houden en ga op zijn schoot zitten en kijk hem recht in zijn heldere blauwe ogen aan. Hij lacht en ziet dat ik niet meer met zij wond bezig is.
" hier moet je nog" hij wijst naar een plekje dat ik nog niet heb gedaan, ik wrijf nog een beetje crème uit op zijn borst en zegt " is meneer zo tevereden?" " nee nog niet helemaal, ik moet je nog bedanken" ik wil lachend opstaan maar hij houd me tegen en duwt zijn lippen 2 seconden op die van mij. Ik weet niet wat me nu overkomt. Ik bloos en ik wil naar onder kijken maar hij duwt met zijn twee vingers onder mijn kin, zodat ik hem wel moet aankijken.Floris:
Nu kijkt ze me weer aan en nu is ook het moment dat ik wat moet zeggen
"ik hou van je" nu duwt zij haar lippen op die van mij. Na een lange intense zoen breken we hem samen af en zegt ze " waarom is dit niet eerder gebeurd ik kan er wel aan wennen" met een blos op haar wangen.Hé daar ben ik weer met een verhaaltje, wel super kort maar dat was effen mijn inspiratie vandaag.
Laat maar weten als jullie nog suggesties of ideetjes hebben voor een verhaal.Xxx
JE LEEST
Fleva Verhaaltjes
FanfictionHier schrijf ik kleine fleva verhaaltjes als ik even mijn inspiratie kwijt moet. O ja ik heb dyslexie dus als er spelfouten in zitten sorry 😬 xxx >Verhaaltjes #1