Floris:
Ik loop langs de Maas meet een puntzak friet in mijn handen ik had even frisse lucht nodig nadat ik een zware dag achter de rug had, alleen ik miste iets. Eigenlijk miste ik het al langer dan vandaag, iemand waarmee ik samen kon lopen langs de Maas. Iemand die me liet lachen op elk moment van de dag, iemand waarmee ik gelukkig was. Alleen was die iemand er nog niet, ik had haar gewoon weg nog niet gevonden.
Eva:
Ik ging zoals gewoonlijk even joggen langs de Maas dat deed ik als ik een lange dag had gewerkt, om even mijn gedachten te vergeten. Als ik thuis kwam was het altijd donker, ik had geen leuke man die voor mij kookte of op me wachten dat ik thuis kwam. Helaas die persoon was ik nog niet tegen het lijf gelopen.
Floris:
Ik was zwaar in gedachten toen ik op eens iemand keihard tegen mij aan redende en ik mijn evenwicht verloor, en vervolgens viel ik over het hek van de Maas en ik in het water belande. Ik kwam boven water en ik zag een vrouw over het hek kijken, ze zei " O sorry gaat heb ik je veel pijn gedaan? " ik lachte en zei " nee hoor het gaat wel " ik zwom naar de rand van de Maas om me Vervolgens op te trekken aan de rand. De vrouw die tegen me aan was gerend rende nu naar de kade waar ik kletsnat stond.
Eva:
Ik moest wel een beetje lachen nu hij zo voor me stond, maar ik voelde me wel schuldig. Ik keek hem aan in zijn mooie blauwe ogen, zijn blouse scheen door op zijn lichaam hij was gespierd en zag er knap ui met zijn grijs haar dat netjes gedaan was met gel in zijn haar. Hij stak zijn hand uit en zei " ik stel me even voor, ik ben Floris Wolfs en jij bent? " ik betrapte me er zelf op dat ik naar hem staarde. " ik ben Eva van Dongen, en het spijt me dat ik tegen je aan was gelopen en dat je nu kletsnat bent door mij" hij lachte en stapte dichter naar mij hij Pakte mijn hand en keek me diep in mijn ogen aan, ik weet het zeker ik vind hem super leuk nu al! En hij kwam met zijn hooft dit naar die van mij en zij lippen raakte de mijne! Dit voelde zo goed!
Hey volgers,
Vandaag weer een nieuw deeltje maar wel niet zo lang sorry. Ik had gewoon effe inspiratie. Dus vandaar.Xxx
JE LEEST
Fleva Verhaaltjes
FanfictionHier schrijf ik kleine fleva verhaaltjes als ik even mijn inspiratie kwijt moet. O ja ik heb dyslexie dus als er spelfouten in zitten sorry 😬 xxx >Verhaaltjes #1