Senna (Pov)
"Senna, je moet dood!" Zei Vanessa terwijl ze dreigend met een mes op me af kwam rennen.
Ik keek bang om me heen en zag Liam, Lisa en Zoë knuffelen.
"Ik hou van mijn twee dochters." Zei Sophia terwijl ze een kus op hun beide voorhoofden gaf.
Ik schudde mijn hoofd en keek Niall's schaduw aan dat in de verte te zien was.
Toen ik voor hem stond keek ik geschrokken naar een meisje dat hem aan het kussen was.
"I love you Niall." Hoorde ik haar door het kussen heen zeggen.
Plots voelde ik iemand op mijn schouder tikken, ik draaide me geschrokken om en keek Vanessa bang aan.
In no- time voelde ik iets scherps door mijn borstkas gaan.
"Aaaaaaaaaah!" Kon ik alleen maar roepen.
(Einde droom)
"Aaaaaaaaaah!" Ik werd bezweet wakker en keek paniekerig om me heen.
"Ze is wakker." Hoorde ik Harry rustig zeggen.
Ik keek hem bang aan en voelde tranen achter mijn ogen branden.
"Shhhht, Senna het was maar een droom." Zei Serina aardig terwijl ze met haar hand over mijn rug heen wreef.
Ik knikte en veegde mijn tranen weg met een zakdoek dat Niall me gaf.
"D-Dankje." Zei ik bibberend.
Niall keek me aan en glimlachte lief naar me.
"Senna, wil je over je droom vertellen?" Vroeg Serina aardig.
Ik knikte en maakte een gebaar dat ze op Niall's bed moesten komen zitten.
Serina ging naast me zitten met Harry ernaast, Niall ging voor me zitten.
--
"Senna, je moet dood!" Zei Vanessa terwijl ze dreigend met een mes op me af kwam rennen.Ik keek bang om me heen en zag Liam, Lisa en Zoë knuffelen.
"Ik hou van mijn twee dochters." Zei Sophia terwijl ze een kus op hun beide voorhoofden gaf.
Ik schudde mijn hoofd en keek Niall's schaduw aan dat in de verte te zien was.
Toen ik voor hem stond keek ik geschrokken naar een meisje dat hem aan het kussen was.
"I love you Niall." Hoorde ik haar door het kussen heen zeggen.
Plots voelde ik iemand op mijn schouder tikken, ik draaide me geschrokken om en keek Vanessa bang aan.
In no- time voelde ik iets scherps door mijn borstkas gaan.
"Aaaaaaaaaah!" Kon ik alleen maar roepen.
--
Harry, Serina en Niall keken me met grote ogen aan.
"Sen, ik ga je nóóit maar ook nóóit bedriegen." Zei Niall terwijl hij een kus op mijn voorhoofd gaf.
Ik glimlachte zwakjes en keek naar mijn voeten,
"Senna, Liam en Sophia zullen je nóóit inruilen voor die twee bitches." Zij Harry lief.
Ik knikte en bedankte hen." Ga maar slapen Sen, morgen gaat het een drukke dag worden." Zei Serina aardig terwijl ze een kus op mijn wang gaf.
Ze stapten de deur uit en deden het achter hun dicht.
"Kom babe, je moet slapen." Zei Niall terwijl hij me dicht tegen zijn borstkas drukte.
Ik knikte en voelde hoedat zijn zachte vingers door mijn haren gingen.
"I love you Niall." Zei ik slaperig.
Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en fluisterde: " I love you too prinses." terug.
Ik glimlachte en sloot mijn ogen, "slaapwel." Hoorde ik Niall nog fluisteren voordat ik mijn ogen sloot.
---------------------------------------------------------
JE LEEST
why did you choose me? ( tijdelijke stop)
FanfictionSenna is een eenzaam meisje met een moeilijk verleden. Niemand in het weeshuis houdt van haar, ze wordt geschopt, geslagen uitgescholden.. Haar leven is gewoon een ramp. Tot wanneer er een beroemd koppel haar komt adopteren. Zal Vanessa de stenge di...