Bedankt voor jullie vragen, ik wist echt niet dat ik er zoveel ging krijgen.
Ik heb op alle vragen beantwoord, hope you like it :)1) Wat is je grootste blunder?
-MerveXxHarryIk heb er echt mega veel meegemaakt dus ik vergeet ze namelijk vaak, maar de grootste blunder vergeet ik echt nóóit..
Ik zat namelijk in de klas en de leerkracht was weggegaan, een paar leerlingen waren een liedje aan het zingen dus deed ik samen met mijn vriendin mee.
Een paar stopten maar ik en mijn vriendin bleven mega vals door zingen en je kan het al raden wat er toet gebeurde..
Een paar seconden later merkte ik dat mijn leerkracht in de deuropening stond mee te luisteren ..
#fail
2) Beste wat je in je leven hebt meegemaakt? - MerveXxHarry
Merve en die andere mega leuke mensen ontmoet, dus als je dit aan het lezen bent ja je hoort erbij :)
3) Slechtste wat je hebt meegemaakt? - MerveXxHarry
Zo dat je mega veel zin hebt in iets, je komt thuis en ziet dat je broertje het heeft opgegeten.
4) Heb je huisdieren? Zo ja, hoe heten ze? - MerveXxHarry
Ik heb niet echt huisdieren maar wel vissen buiten in de vijver, ze hebben geen namen.
5) Wat is je leeftijd? - MerveXxHarry
Ik ben 14 en word 15 in juli :)
6) schoolniveau? - MerveXxHarry
Ik zit in het 3 de middelbaar en doe wetenschap- wiskunde.
Oké volgens mij is dit niet echt interessant..
7) Je droom?
Ik zou graag naar een award uitreiking gaan en verschillende beroemdheden ontmoeten :)
8) Wat wil je dit jaar bereiken? - MerveXxHarry
Mijn diploma van het derde jaar..
9) Hoe kwam je op het idee voor je boek? - MerveXxHarry
Ik wou graag een boek schrijven over een meisje dat door iemand van one direction geadopteerd werd, ik wist totaal niet dat het zo ging eindigen zoals ik het nu in mijn hoofd heb.
Ik beslis met wat ik schrijf op het moment zelf dus ik heb geen schrijf schema ofzo.. :)
10) Hoe kwam de titel van je boek in je gedachten? - MerveXxHarry
Senna (de protagonist) werd in het begin gepest en ze had geen vrienden, opeens kwam iemand haar adopteren en dan stel je natuurlijk de vraag: " waarom heb je mij gekozen?"
11) Wat vindt je van dit boek zelf? -
MerveXxHarryIk vind het een leuk boek, alleen wel dat er saaie hoofdstukken in staan :/
12) Is Harry op Senna? -
MerveXxHarryNee, Harry is op Serina :)
13) Oreo of Milka? - MerveXxHarry
OREOOOO :)
14) Wat vindt je van mij? - MerveXxHarry
Jij bent echt een mega lief meisje, je staat altijd voor iedereen klaar en schrijft mega goeie boeken. ♥
Ik wil je nóóit meer kwijt Merve :')
JE LEEST
why did you choose me? ( tijdelijke stop)
FanfictionSenna is een eenzaam meisje met een moeilijk verleden. Niemand in het weeshuis houdt van haar, ze wordt geschopt, geslagen uitgescholden.. Haar leven is gewoon een ramp. Tot wanneer er een beroemd koppel haar komt adopteren. Zal Vanessa de stenge di...