Harry (Pov)
"Ehm, Senna ik moet je iets vragen." Zei ik haar.
Ze knikte en keek me vragend aan,
"Zou je het leuk vinden om met mij en Serina naar het pretpark te gaan?" Vroeg ik.
"Wie is Serina? " vroeg ze verbaasd.
"Dat is mijn vriendin, ik ken haar al een weekje en morgen stel ik haar aan iedereen voor." Gaf ik eerlijk toe.
Senna (pov)
"Wie is Serina?" Vroeg ik hem verbaasd.
"Dat is mijn vriendin, ik ken haar al een weekje en morgen stel ik haar aan iedereen voor." Antwoordde Harry me.
Ik zuchtte opgelucht en keek Harry glimlachend aan.
"Wat is er?" Vroeg hij grijnzend.
Ik lachte kort en haalde mijn schouders op.
"Little Payno, als je niet zegt wat er is geef ik je de kieteldood." Zei Harry waarschuwend.
"Ehm, het is best wel raar maar ik dacht dus dat jij mij tot jouw vriendin ging vragen."
Harry keek me raar aan en lachte, "Ik denk dat jij moet wachten tot je de ware vindt." Zei hij knipoogend.
Ik bloosde en knikte, "Het was een klein misverstandje." Antwoordde ik.
"Wat is een klein misverstandje?" Vroeg iemand.
We keken geschrokken naar de ligstoelen en zagen Liam daar op zijn gemak zitten.
"The hell? Liam, sinds wanneer zit jij daar? We schrokken ons kapot." Zei Harry terwijl hij aan het bekomen was van de verassing.
Liam lachte, gooide zijn gsm op de ligstoel en sprong met zijn kleren in het water.
"Jullie gingen toch s'avonds komen?" Vroeg ik hem.
Liam knikte en antwoordde: "We zijn vergeten dat het zondag is, de Winkels zijn gesloten."
Ik grinnikte om zijn antwoord en werd door Harry op Liam's rug gezet.
"Wedstrijdje?" Vroeg Harry grijnzend.
Liam knikte en zei tegen me: "Hou je goed vast."
Ik knikte en hield hem goed vast.
We doken onder water en Harry stak 3 vingers uit, daarna 2 en ten slotte 1.
Liam begon razendsnel achter Harry te zwemmen, wat niet goed lukte omdat ik op zijn rug zat.
Harry kwam als eerste bij de kant en zwom naar boven, Liam volgde zijn voorbeeld en keek hem buiten adem aan.
"Gefeliciteerd Styles, je hebt gewonnen." Zei hij buiten adem.
Harry stak zijn tong uit en keek trots naar zichzelf.
"Laten we langsgaan bij Niall." Stelde Liam voor.
We knikten en stapten het water uit, "Ik ga me douchen." Zei ik terwijl ik de deur opende.
"Is goed! We wachten je in de woonkamer op." Hoorde ik Liam nog roepen.
--------------------------------------------------
JE LEEST
why did you choose me? ( tijdelijke stop)
FanfictionSenna is een eenzaam meisje met een moeilijk verleden. Niemand in het weeshuis houdt van haar, ze wordt geschopt, geslagen uitgescholden.. Haar leven is gewoon een ramp. Tot wanneer er een beroemd koppel haar komt adopteren. Zal Vanessa de stenge di...