Senna (Pov)
Ik werd deze keer normaal wakker en keek om me heen.
'What the hell?!' Dacht ik in mezelf.
Al mijn kleren lagen op de grond, mijn boeken waren verscheurt, mijn vuilnisbak was over mijn bureau gesmeten..
Maar het ergst vanal was de enigste foto van mijn ouders die gebroken op de grond lag.
Ik rende er als een gek naartoe en hurkte er naast neer.
"Please mama en papa vergeef me." zei ik stil terwijl de tranen over mijn wangen liepen.
De deur van mijn kamer vloog open en Vanessa, Lisa en Zoë liepen grijnzend mijn kamer binnen.
"Straks op 12 uur komt een beroemd koppel iemand adopteren." Begon Lisa.
"Iedereen moet beneden staan, maar waag je niet om beneden te komen!" Riep Vanessa in mijn gezicht.
"Jullie willen toch van mij af? Waarom laten jullie me niet naar beneden gaan?" Vroeg ik huilend
"Bitch Please! Wij willen van je af maar niet op deze manier.. Je weet niet hoe rijk die mensen zijn, en als je daar bent geven ze alles wat je wilt." Zei Zoë dromend.
"Vanessa, wie denk je dat ze gaan adopteren?" Vroeg Lisa slijmerig.
"Oh, ik zorg ervoor dat ze 2 mensen kiezen, en dat jullie het worden." zei Vanessa terwijl ze de deur uitliepen.
Ik rolde met mijn ogen, veegde mijn tranen weg en begon mijn kamer op te ruimen.
Ik was eindelijk klaar om 11:40 en besloot om me te douchen.
Ik pakte mijn nieuwste kleren om aan te doen, voor het geval dat die beroemd koppel naar boven kwam.
Eerlijk gezegd hoopte ik dat stiekem, maar Vanessa laat ze toch nooit naar boven komen.
Na het douchen keek ik onder mijn bed in een doos voor eten.
Ik pakte een appel en begon die op te eten.
Beneden hoorde ik wat gegil en wist dat ze er waren, ik pakte een niet verscheurt boek en begon te lezen.
Lisa (Pov)
We hadden onze mooiste kleren aan en veel make-up, zodat we zeker zullen opvallen.
Het beroemd koppel kwam binnen en iedereen begon te gillen inclusief ik.
'Ik hoop echt dat ze alleen maar mij kiezen want dan word ik meer verwend.' Dacht ik in mezelf.
"Omg, dat is liam van one direction." Fluisterde Zoë in mijn oor.
Ik knikte en we besloten om rustig op de bank te zitten zodat ze ons zeker zouden kiezen.
Ze keken rond en luisterden wat naar de kinderen.
"Zijn dat alle kinderen?" Vroeg Liam aan Vanessa.
Ze knikte, Liam en Sophia liepen op ons af.
"Hi babe, wat is jouw naam?" Hoorde ik Liam vragen aan Zoë.
"Zoë" antwoorde ze kort.
Sophia knikte en kwam naast me zitten.
"Wat is jouw naam?" Vroeg Sophia vriendelijk.
"Lisa" antwoorde ik vriendelijk terug.
"Sophia, laten we niet één van deze 2 kinderen kiezen. Ik wil geen barbiepop als dochter" fluisterde Liam in haar oor wat ik juist nog kon verstaan.
"Liam, dit is onze laatste weeshuis die we bezoeken.. We moeten toch iemand kiezen." Hoorde ik Sophia terug fluisteren.
Liam haalde zijn schouders op.
"Ik kan niet kiezen tussen Zoë en Lisa." Zei Sophia sip.
"Jullie kunnen ze allebei kiezen." stelde Vanessa voor.
Ze knikten en vroegen ons: "Moeten we mee naar boven gaan voor jullie koffers te dragen?"
We knikten en liepen vlug de trap op.
"Laten we even bij Senna gaan voor een afscheids cadeautje." stelde Zoë voor.
Ik knikte en we liepen haar kamer binnen.
"Heey Bitch! We zijn geadopteerd." Zei ik.
Ze stond recht en keek ons met grote ogen aan.
Fara (Pov)
"Heey Bitch! We zijn geadopteerd." Zei Lisa.
Ik stond op en keek hun aan.
"We hebben een afscheids cadeautje voor jou." Zei Zoë Bitchy.
Lisa schopte me in mijn buik zodat ik op de grond viel.
Ik zag hoedat Zoë haar vuisten balde voor tegen mijn gezicht te slaan.
Ik deed mijn handen voor mijn gezicht en verwachtte ieder moment een harde vuist.
Ik voelde hoedat lisa me weer schopte tegen mijn rug en kroop in mekaar.
"Laat me met rust!" Hoorde ik Lisa schreeuwen.
Ik voelde dat iemand een zachte hand op mijn schouder legde.
Ik keek door mijn tranen heen en zag een jonge, mooie vrouw van ongeveer 22 jaar.
"Gaat het?" Vroeg ze lief.
Ik knikte en zag hoedat Zoë en Lisa vlug weg liepen.
"Wat is je naam?" Vroeg een ongeveer 24 jarige jongen met een bruine kuif.
"Senna" antwoorde ik.
"Waarom was je niet beneden bij de rest?" Vroeg hij terug.
"Ik mocht niet." Antwoorde ik kort terug.
Ze knikten en Liam glimlachte lief naar me.
Vanessa kwam geschrokken binnen en keek me boos aan.
"Lisa en Zoë zijn in hun kamer op jullie aan het wachten." Zei ze.
Sophia schudde haar hoofd en keek Liam aan.
"We willen hun niet." Begon Liam.
"We willen Senna." Eindigde Sophia.
Ik keek hun met grote ogen aan en een glimlach verscheen op mijn gezicht.
JE LEEST
why did you choose me? ( tijdelijke stop)
FanficSenna is een eenzaam meisje met een moeilijk verleden. Niemand in het weeshuis houdt van haar, ze wordt geschopt, geslagen uitgescholden.. Haar leven is gewoon een ramp. Tot wanneer er een beroemd koppel haar komt adopteren. Zal Vanessa de stenge di...