hoofdstuk 23

317 24 13
                                    

Senna (Pov)

Ik werd rustig wakker en keek verbaast rond.

"Huh, ik ben in mijn kamer?" Fluisterde ik stil.

Het is niet de kamer van bij Liam en Sophia, ook niet de kamer bij Niall maar gewoon mijn weeshuis kamer.

"Had ik al die tijd gedroomd?" Fluisterde ik stil.

Ik stapte voorzichtig mijn bed uit en opende mijn raam.

Frisse lucht liep mijn neus binnen, ik schudde mijn hoofd en sloot het raam weer.

"Waarom droomde ik over gepest zijn? Waarom haatte ik Zoë en Lisa terwijl ze in het echt mijn beste vriendinnen zijn? Waarom droomde ik over adoptieouders en liefde?" Duizenden vragen spookten mijn hoofd rond.

Ik liep in mijn pyjama naar beneden en trof Vanessa aan dat lief naar me aan het glimlachen was.

"Hey schat, alles goed?" Vroeg ze terwijl ze me een beker met melk gaf.

Ik schudde mijn hoofd en keek haar aan: "Ik had een rare droom, een droom dat echt leek. Ik droomde dat ik gepest werd, verliefd was en dat er mensen me adopteerde."

Vanessa keek me met een glimlach aan en schudde haar hoofd.

"Vandaag komen er nieuwe adoptieouders, ik weet zeker dat ze één van jullie zullen pakken."

Ik glimlachte en stond recht, " Wie weet zijn het wel Sophia en Liam?"

Vanessa keek me raar aan en glimlachte.

"Denk je dat?" Vroeg ze aardig.

Ik haalde mijn schouders op, stiekem hoop ik echt dat zij het zijn.

"Ik ga me douchen." Zei ik terwijl ik naar de trap liep.

Ik stopte voor de trap en keek naar de grond, hier op deze plaats had max me van de trap geduwd in mijn droom.

Ik liep voorzichtig naar boven en stopte vóór de kamer van Lisa en Zoë.

Ik klopte zacht en stapte naar binnen.

"Hey." Zei ik stil.

"Hey Senna." Antwoordde ze tegelijk.

"Je ziet er zo bleek uit Sen?"

'Sen' zo noemde Liam me in mijn droom, ik haalde mijn schouders op.
"Ik had een rare droom."

Ze knikten begrijpelijk en keken me lief aan.

"Ik ga me maar eens douchen." Zei ik terwijl ik naar de deur liep.

Ze knikten en stonden recht.

"Ik ga me eerst douchen." Riep Zoë terwijl ze snel naar hun badkamer liep, "Nee, ik ga eerst." Riep Lisa achter haar toe.

Ik liep de gang in en voelde aan de ketting dat om mijn hals hing.

"Dit is juist dezelfde ketting dat Sophia aan me gaf.." fluisterde ik geschrokken.

why did you choose me? ( tijdelijke stop)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu