Kitabın adı neden "saat yediyi bir geçe" oldu, biliyor musunuz? Çünkü ben bu kitabı yazmaya başladığımda saat akşam yediyi bir geçiyordu. ^^
Ve bir önceki bölümde ülkeyi bilerek belirtmedim, hayal gücünüze bıraktım. :3
Biriniz şuraya eksik üyeleri shoplasın lütfen KWOĞDPEŞDŞEŞDPD ay bu resmi çok seviyorum wşleepdeğspdşdş- Neyse.
Bitti ❤️🧡💛💚💙💜🖤🤍🤎❣️💕💞💓💗💖💘💝
Bölüm başlıklarına Aespa'nın Black Mamba şarkısının sözlerini koyduğum için bitiş bölümünü de böyle yapayım dedim. İşte...
NEDEN EN BAŞTA 90'S LOVE SÖZLERİNİ KOYMADIM Kİ AĞAĞAĞAĞAĞA-
Okuyup destek olan herkese teşekkür ederim. 🥺 Bu kitabı özellikle takip eden ve hiçbir bölümü atlamayan bazı ballar var, vereyim mi isim? Bence hepiniz kendinizi biliyorsunuz. Şaka bir yana, hepinize gerçekten teşekkür ederim. 🥰
Oh! Kitaptaki shiplerin alışılmadık olmalarının sebebini söyleyeyim!
Biliyorsunuz ki ana çift Sungchan ve Yangyang'dı. Zaten ana çiftimiz yaygın bir ship değil (şimdilik). Bu yüzden kitaptaki çiftlerin %80'i yaygın olmayan shiplerdendi.
Hadi ama, kim Dejun ve Jungwoo'yu shipler ki? Kimse! Aynı şekilde Lucas ve Doyoung, Johnny ve Taeyong, Ten ve Winwin, bunlar gerçekten oldukça az shipleniyor. Hadi Haechan-Taeil ve Yuta-Hansol neyse, bunlar daha yaygın yine.
Böyle akla gelmeyecek ve bazı okuyucuların garip bulduğu shipleri kullanmamın asıl sebebi şuydu: kamera arkası.
Demek istediğim şu: Biz (yani hayranlar), idollerin yalnızca kamera önündeki hâllerini görüyoruz. Belki kamera arkasında, bizim asla öğrenemeyeceğimiz gerçekler yatıyor...
Bu yüzden akla hayale gelmeyecek shipleri yazdım. :3Yani size saçma gelebilir wpdowşdppsps çünkü ben içimdekileri dökemedim şu an, ama beni anlayacak biri mutlaka çıkacaktır.
NCT ile kalın, 23 üye ile kalın, dua edin o 23 üye sayısı 127'a çıkmasın- ve evet one two seven diye okuyorum-
BABY WE GO WILD EEEH
ONE TWO SEVEN SQUAD EEEEH-Bölüm başlıklarında Black Mamba'nın sözlerini kullanma sebebim ise: Yok.
Bu kitabın ilk bölümünü yazıp bitirdikten sonra başlıkları düşündüm uzun süre. O sırada aklımda Black Mamba çalıyordu, o yüzden onu koydum.Şimdi shiplere bakalım.
Sungchan ve Yangyang beraberler; Hansol ve Yuta, Dejun ve Jungwoo, Lucas ve Doyoung, Johnny ve Taeyong da.
Ten ve Winwin; Hendery ve Shotaro'yu da sizin hayal gücünüze bırakıyorum. Sizce onlar nasıldır?
BU KADARDI HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER UWU HOŞÇAKALIN SİZİ SEVİYORUM~
BLESS ME ACHOOO- aklıma girdi lanet
16/03/2021 🎉
#1 - sungtaro 25/03/2021
#3 - lucas 30/03/2021
#1 - sungchan 01/04/202121/04/2021 🎉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saat yediyi bir geçe // sungyang ✔️
Fanfiction[bxb] "Aynı grupta olmamız seni sevmemi engellemez, küçük Liu." Wattpad'deki ilk Sungchan x Yangyang kitabı. ఌ düz yazı & texting highest ranking: #1 - nct2020 #1 - dejun #1 - yang...