Salonun içerisinde nedensizce çok tuhaf bir hava vardı.
Ciel koluna girdiği kavalyesini çekiştirerek ilerledi ve kenarı çekti.
Oturdular ve uzun bir sohbet içerisine dalarken yarım saat sonra tanıdık melodi okşadı kulaklarını.
Bütün çiftler tek tek kalkarken Ciel Sebastian'a bakmış,
Sebastian ise gözlerini ondan ayırmadan kalkmış ve ona elini uzatmıştı.
Ciel itiraz etmeden çekingence elini kaldırmış ve nazikçe ielini kavrayıp kalkmıştı.
Kalkması ile beline dolanan eller ile ile birlikte yanaklarını yanmaya başladığını çok net bir şekilde fark etti.
Ellini alıp onun eli birleştirdi diğer elini ise omuzuna koydu.
Belindeki el onu daha sıkı kavrarken yavaşça dönerek insanların arasına doğru gidiyorlardı.
Ciel gerildiğini hissetti.
Bunu açık bir şekilde dışa vurduğu için Sebastian parmaklarını belinde nazikçe gezdirerek onu sakinleştirmeye çalıştı.
Yavaş ve minik adımlarla dans ederlerken birbirlerine o kadar uyumlulardı ki,
Kuğuların su üzerinde gece vakti dans etmesi gibi uymuş ve bütünleşmişlerdi.
Sahnenin içerisinde bir ileri bir geri yavaşça kuğu gibi dönerken bütün gözlerin onların üzerinde olması umurlarında bile değildi.
Sanki duyma ve görme yetikilerini kaybetmişlerdi.
Sadece birbirlerini görüyor, birbirlerini duyuyorlardı.
Onun ince belinden biraz daha çekti Sebastian oldukça nazik bir şekilde.
Böylece bedenlerini dahada yaklaştırıp birleşmesini sağlamıştı.
Artık bütün vicut hatları birbirine değiyordu ve bu çok hoşlarına gitmişti kuğu gibi dönen çiftin.
Sanki bulutların üzerindeydiler yanlız sadece onlar ve hafif müzik eşliğinde dans ediyorlardı bedenleri bütünleşmiş bir şekilde.
Şarkının ne ara bittiğinin farkında değildirler.
Vicutlarını istemsizce birbirlerinden ayırmış ama hala ayrılmamış olan ellerini bakmışlardı.
Sebastian daha sıkı kavradı elini ama canın yakacak şekilde değil sahiplenecek şekilde.
Ciel ise kalbinin durduğunu hissediyordu.
___________
Evet biliyorum çok kısa oldu ve uzun zamandır bölüm atmıyorum ama inanki ne ilham vardı ne bişey şu sıralar sınavlarda çok yoğun çok çalışmam gerekiyor o yüzden yb atamadım çok üzgünüm
Yazabildiğim kadar yazdım.
Sınavlar bitsin daha fazla bölüm yazmaya çalışıcağım ✨
Neyse bb
•Sebo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗧𝗲𝗮𝗰𝗵𝗲𝗿 || 𝗦𝗲𝗯𝗮𝗖𝗶𝗲𝗹 ||
Fanfiction一 Eğer kendi ten rengini biri sorup açıklaması gerekseydi tam anlamıyla "süt kadar beyaz ve pamuk gibi yumuşak" derdi. Ama bu adama baktığında diyeceği herşeyi unutmuş dili tutulmuştu adam o kadar beyazdı ki bir hayaleti andırıyordu. 𝗦𝗲𝗯𝗮𝗰𝗶𝗲...