•Bu Öğretmen Uyumlu

258 29 20
                                    

Kitap 1k küsür olmuş ağliyacam mutluluktan, kitaba başlarken hiç umudum yoktu hem batırma korkusu hemde tutmama korkusu vardı ama şimdi tek batırma korkusu var yanımda olan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum sizi çok seviyorum 🥺

Neyse sizi daha fazla bekletmeden yeni bölüme geçelim.

_________

Yavaş yavaş ritimlerle birlikte sallanırken, gözlerini kapatmış. Kendilerini müziğin ve yakınlıklarından dolayı birbirlerini ele geçiren sıcaklıkla, huzurlu, uyumlu dans ediyorlardı.

Elleri tamamen birbirine geçmiş uyum içinde birbirlerini okşuyor, uyum ile bağ kuruyorlar vicutları ile birlikte hafifçe sağlanıyorlardı.

Ama bundan ikisi de rahatsız olmamıştı hatta hoşlarına gittiğini söylenilirdiniz.

Sarılır gibi birbirini ele geçirdikleri nazik tutuşu ile adımlar bahanesiyle birbirlerine daha çok yaklaşıp her seferinde daha da bütünleşiyorlardı,tek bir vicut gibi, tek bir insan.

Bir şarkının uyumlu notaları gibiydiler, bir kuşun kusursuz, rüzgarlar birlikte hafifçe sarsılan kanatları gibi.. Kusursuz ve güzel.

Uyku gibiydiniz. Seversiniz, dinlenirsiniz, o an hiç bir şeyi umursamazsınız.

Gözlerin üzerlerinde olamadan, umursamadan sanki yanlız gibi dans etmek bütünleşmek nedir. Derseniz, cevap şuan izlediğiniz çift olurdu.

Sadece birbirlerini düşünüyor, istiyor, azuluyor, seviyorlardı. Kimse önemli değildi sadece onlar vardı sadece onlar bilirdi, kısa sürede tamamen kalbini ve bütün vicudunu ele geçiren aşkı, duyguyu.

Birisine söyleseniz, belki bunları saçma bulabilirdi ama hiç de öyle değildi.

Uykunun güzel kollarında, bulutlarda dans ediyorlar ritimlerin akışını dinliyorlar, vicutlarını onları yakmayan mavi eteşlere bırakıyorlar.

Sanki gözlerini bir an için kırpsalar dünya yıkılacak ve birbirlerini bir daha göremeyeceklerdi.

Birbirlerine öyle içten ve yoğun bakıyorlardı ki..

Bu şehvet değildi veya birbirlerini yatağa atma duygusu değil.

Bu sadece kusursuz aşktı. Sıcacık yumuşacık battaniye gibi saran aşktı, bazen o battaniye bir yumak gibi sarılır canınızı yakardı, bazen sizi öyle bir sarardı ki sıcaktan bütün bedeniniz kavrulurdu, bu Alev alev yanmaktı.

Kalbiniz sadece birbiriniz için atardı, gözleriniz sadece birbirinizi görürdü, sadece birbirinizi duyar, hissederdiniz.

Geri hiç bir şeyin önemi, anlamı olmazdı.

Birbirinizin kollarında olmak için her şeyinizi verirdiniz. Mutluluğunuzu, nefesinizi, hatta yaşamınızı bile.

Son anınıza kadar kalbiniz birbiriniz için atar. Birbirinizi haykırırdı.

Şarkının ritimleri sona ermiş kollar birbirinden ayrılmıştı, ama onlarınki hala birbirini sımsıkı sarıyordu.

Gözlerini kırpmadan birbirine bakıyor, nefesleri birbirini okşuyordu.

Kalplerinin düzensiz atışları, onların uyumlu müziğiydi.

Dudakları yavaşça birbirine değdi, ardından aynı yavaşlıkla birbirini okşadı, sonra birbirine kenetlendi. Yavaşça ve acemice hareket etti, gözleri kapandı.

Yavaş haraketleri, tutku ya da şehvetli değil. Oldukça nazikti.

--------

Ağzıma sıçmayın 🤒

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗧𝗲𝗮𝗰𝗵𝗲𝗿 || 𝗦𝗲𝗯𝗮𝗖𝗶𝗲𝗹 ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin