miértek

31 6 0
                                    

Miért vetettél véget a barátságunknak? Nem voltam talán elég odaadó? De hiszen minden tőlem telhetőt megtettem érted; mindig meghallgattalak, elutaztam hozzád, mások - saját magam - elé helyeztelek állandóan.
Miért nem tettél többet a barátságunkért? Azzal, hogy meg kellett válogatnom veled hogyan viselkedjek, elhagytam önmagamat.
Miért volt jó, hogy másfél évet elpazaroltunk egymás életéből? Most nem tudok közös ismerettségünkre pozitívan visszaemlékezni.
Miért égettél fel köztünk minden hidat? Számomra fontos voltál, bármennyire is nem így kellett volna lennie. A legjobb barátomnak tartottalak, de amint lett más, én már nem is voltam érdekes. Ennyit az ígéretekről.

Miért a barátod választottad helyettem? Tudod, többet tettem érted, mint az a fiú. Ugrottam, bármikor szükséged volt rám, elnéztem, hogy a születésnapomon is otthagytál érte.
Miért dobtál el egy többéves barátságok egy párkapcsolatért? Annyira megérte volna? Már együtt sem vagytok és engem is elvesztettél.
Miért nem láttad be, hogy nem én vagyok ebben a helyzetben a rossz?
Miért hagytuk, hogy miatta tönkremenjen a barátságunk? Ha ő nem lett volna, most is jóban lennénk?

Miért nem voltam nektek elég jó?
Mindent megtettem értetek, nem volt elég?
Nem tudom mi többet tehettem volna, eldobtam miattatok saját magamat.
Miért nem voltam elég?

- best of meWhere stories live. Discover now