BÖLÜM 15

364 28 0
                                    

Medya:Can ve Gece temsili

Can: Gece

Can: Yanına gelebilir miyim?

Gece: Gel ama lütfen bir şey deme.

Can: Tamam.

__

Gözlerimi silip Can'ın yanıma gelmesini bekledim. Beni izliyordu. Görmüştü ağladığımı..

Yanımda bir hareketlik olunca oraya döndüm.

Gözleri hafif kızarmıştı. O da mı ağlamıştı. Yutkunup önüme döndüm.

"Hani demiştin ya bana. Babalar kızlarını çok sever diye."

Onun gözlerine bakıp tepkisini bekledim.

Kafasını aşağı yukarı sallayınca tekrar önüme döndüm. Deniz bugün durgundu. Benim gibi..

"Neden bana yalan söyledin Can? Hani seviyordun beni? İnsan sevdiğine yalan söyler mi?"

Onun yutkunduğunu anlamında dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Gece?"

Sesi çok boğuk çıkıyordu.

"Sevmiyormuş Can. Bugün ona gitmek istedim. Aradım ve bana dediği şey ne biliyor musun? Bir daha arama beni. Sizi sevmiyorum dedi. Neden Can?"

Elimi montumun içine koyup omuzlarımı kulaklarıma kadar getirdim.

"Bir kitapta okumuştum; Kızlar hayatına babalarına benzeyen bir adam alırlarmış. Ben hayatıma ya babama benzeyen birini alırsam Can?"

Eli saçıma giderken durdu. Korkuyordu...

"Bir hayalim vardı biliyor musun? Babamla lunaparka gitmek. Ben şu ana kadar hiç lunaparka gitmedim."

Bakışlarımı siyah gökyüzüne çevirdim. Onun bana baktığını hissediyordum.

"Sarılabilir miyim?"

Onun gözlerine baktığımda gözlerinde acıma değilde şefkat gördüm.

Kafamı hemen aşağı yukarı salladım. Beni nazikçe kolları arasına çekti. Kalbi.. Çok hızlıydı...

"Beni gerçekten seviyor musun Can?"

"Gökyüzüne bak."

Dediğini yapıp bakışlarımı gökyüzüne çevirdim.

"Yıldızları görüyor musun?"

Sayısız yıldız vardı.

"Annem küçükken bana her yıldız birinin sevgisi derdi."

Kaşlarımı çatıp onu dinlemeye devam ettim. Söyleyecekleri çoktan ilgimi çekmişti.

"O zamanlar anlamıyordum ama seni sevdiğim an anladım."

Saçlarımı okşayıp başımdan öptü. Gözümden bir yaş düşmüştü. Babam bana böyle davranmamıştı.

"Şunlardan bir tanesi benim sevgim Gece. O yıldız varya, tüm yıldızlar bir anda yok olsa bile o yıldız orada kalacak. Sana ışık olacak. Kendini kaybettiğini sandığın an o yıldız sana yön verecek. Hiç bir zaman kaybolmayacak."

Akan göz yaşlarımı elimin tersiyle silip ondan uzaklaştım.

"Can beni sevdiğin için teşekkür ederim. Babam bile beni."

Devamını getiremedim. Ağlardım yoksa.

O ise gözlerimi silip elimi tuttu. Gözlerime sanki ezberlercesine bakıyordu.

"Gece, babandan göremediğin baba sevgisini sana göstereceğim."

Can...

••••

Can gibi bir sevenimiz olsa...

Gece Mavisi || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin