Gece: Can
Gece: Can bana yardım et.
Gece: Biri var peşimde Can.
Gece: Can lütfen bana yardım et.
Gece: *konum*
Gece: Sana ihtiyacım var.
Gece: Neredesin? (21:12)
Can'a hızlıca mesaj attıktan sonra adımlarımı hızlandırdım. Peşimde ki her kimse niyetinin farklı olduğu belliydi. Belimde hissettiğim ve burnuma gelen eter kokusuyla tek söylediğim şey onun adıydı.
"Can."
**
Gözlerimi, vücuduma gelen rüzgarla açtım. Ağaçları görür görmez direkt ayağa kalkıp etrafıma baktım. Bir ormandaydım ve.. Ve çıplaktım. Hayır. Olamazdı değil mi?
Bacak arama dokunup elime baktım. Gördüğüm kanla gözlerim çoktan dolmuştu. Yerde ki kıyafetlerimin arasından telefonumu çıkarıp saate baktım.
22:03
Can hâlâ mesajlarıma bakmamıştı. Can hani en ihtiyacım olduğu an da yanımda olacaktın. Hıçkırıklarımla birlikte ağlarken aynı zaman da üstümü giyiyordum. Sarsak adımlarla ormanda yolumu aramaya başladım.
Elim Utku'nun numarasına takıldı. Belki o müsaitdi. Cevaplamasını beklerken telefonuma bir mesaj geldi. Aramayı sonlandırıp mesaja tıkladım.
Can: Gece?
Can: Neredesin? İyi misin?
Ekrana düşen aramayı cevaplandırıp burnumu çektim.
"Gece neredesin güzelim."
Tam ağzımı açacakken ağlamaya başladım.
"Gece. Sikeyim. Neredesin söyle."
"Can."
Adını haykırdığım da derin bir nefes aldığını duydum.
"Can bana."
"Ne yaptılar Gece. Konumuna baktım şu an ormanda ne işin var senin. Geliyorum."
"Can ben tecavüze uğradım."
**
Neden böyle bir şey yaptım. En ufak bir fikrim yok ama benim kitabım da Adalet yerini bulacak ve Can Gece'nin her daim yanında olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Mavisi || Texting
Nouvelles053* *** ** **: Seviyorum seni kadın. (Gönderilmedi.)