• Monkey D. Luffy
Marynarka z jakiegoś powodu Cię przygarnęła, jako nieznaną sierotę wojenną. Później dowiedziałaś się, że to ze względu na D. w twoim nazwisku. Jednak było ci to obojętne, skoro dzięki temu miałaś dach nad głową. Mimo to Garp przygarnął Cię pod swoje skrzydła, szkoląc Cię na żołnierza. Przez co niekiedy, gdy przyjeżdżał odwiedzić swojego wnuka, zabierał Cię ze sobą, mając nadzieję, że ten zakocha się w tobie i dołączy do Marynarki. Niestety ten plan nie wypalił. Później po wielu latach dowiedziałaś się, że Luffy faktycznie został piratem, a wasze kolejne spotkanie miało miejsce na Water 7, gdy Garp spotkał się ze swoim wnukiem.
• Rorona Zoro
Sam fakt obecności Perony w waszej posiadłości powodowała u Ciebie zmieszanie i znużenie. Na domiar złego Sokolooki, którego traktowałaś jak ojca, postanowił trenować zarozumiałego szermierza. Wiedziałaś, że nie masz nic do powiedzenia, gdy po twoim powrocie do domu, poznałaś obieg spraw. Jedynie co mogłaś zrobić, po poznaniu nowego członka waszej nie wesołej gromady, to trzymanie się na dystans. Oczywiście i to nie było Ci pisane, ponieważ Sokolooki wykorzystywał Cię jako przeciwnika dla Zoro, do jego treningów, zaraz po pokonaniu szympansów... Na początku mimo swych umiejętności, nie miał z tobą żadnych szans, jako kolejnej świetnej szermierz, uczonej od dawna, przez swojego przybranego ojca.
• Sanji Vinsmoke
Luffy zwerbował Cię do załogi mając przy sobie Robin oraz Zoro u boku podczas pobytu na nowej wyspie, przez co reszta załogi nie miała zielonego pojęcia co ich kapitan znów wyrabia. Gdy wróciliście na statek, krzykom zdziwienia nie było końca na wieść o twoim dołączeniu do załogi. A wszystkie je przekrzyczał szczęśliwy Sanji, z powodu kolejnej kobiety na pokładzie. Zaraz po tym zemdlał z powodu krwotoku z nosa.
• Trafalgar D. Water Law
Mimo, że byłaś siostrą Luffego, nie marzyłaś od dziecka o zostaniu piratem. Mimo to, widząc co wyczynia twój brat, postanowiłaś go odnaleźć, aby się z nim spotkać po waszej długiej rozłące. Gdy dotarłaś na wyspę, gdzie ostatnio widziano załogę Twojego brata, dowiedziałaś się, że Ace ma zostać stracony, a Luffy chce temu zapobiec. Na Lawa wpadłaś przypadkiem, gdy ten chciał ruszać na pomóc Słomianemu.
• Portogas D. Ace
Został tobie przedstawiony zaraz po tym jak postanowił dołączyć do Białobrodego, gdyż wcześniej nie zwracałaś na niego uwagi. Oboje od samego początku byliście wobec siebie sceptyczni. Trzymaliście się na dystans, z jakiegoś powodu się przekomarzając i kłócąc, co oczywiście stało się nowym tematem do żartów ze strony załogi.
• Sabo
Po długim czasie swojej nieobecności powróciłaś do siedzimy Rewolucjonistów, zastając tam nowego chłopaka, który szybko wspinał się na szczeblach kariery. Od razu przypadliście sobie do gustu, mimo twojej początkowej zazdrości.