Czego by uczył w szkole jako nauczyciel i jakiej?

419 21 10
                                    

Monkey D. Luffy

Szkoła średnia. WDŻ oraz W-f. Każdego z uczniów dziwiłyby dwie rzeczy. Pierwsza, że został przyjęty mimo tak dziecinnego zachowania. Druga, często mylono go z uczniem, a mimo tego pozostawał beztroski. Mimo tego potrafił dać swoim uczniom niezły wycisk, chociażby podczas biegania.

Rorona Zoro

Szkoła podstawowa. Szermierka oraz matematyka. Nauczycielem geografi Zoro na pewno by nie został, a cierpliwość do małych dzieci wydawałaby się u niego znikoma. Jednak co jak co, ale pod maską tego zimnego brutala, kryje się dobre serduszko.

Sanji Vinsmoke

Szkoła podstawowa. Zajęcia z gotowania oraz historia. Podchodziłby do swojego przedmiotu i uczniów z podejścuem luźnym. Jednak, gdy ktoś łamał dla niego święte zasady, wtedy nie było już tak wesoło.

Trafalgar D. Water Law

Studia. Medycyna. Cechowałaby go surowość i dokładność. Na jego wykłady też przychodziła podejrzana duża ilość żeńskich studentek.

Portogas D. Ace

Szkoła podstawowa. W-f oraz instruktor nauki pływania, mimo, że sam pływać obecnie słabo potrafi.
Dzieciaki go po prostu uwielbiają, a on sam często z żartach proponuje ci zrobienie sobie kilku, po zajęciach.

Sabo

Szkoła wyższa. Języki obce oraz Geografia.
Poranna, a w jego przypadku całodobowa, herbatka lub kawusia oraz surowe, lecz wyrozumiałe i przyjazne lekcje to codzienność dla jego uczniów.

One Piece - PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz