Hazırdık ve çok güzeldik. Aşşağı indik.
Çınar ıslık çaldı. Aras "Ooooooooo". Dedi
Biz gülümsedik.
Aras " hazırsanız okula gidiyoruz" ben " hazırım" diğerleride beni onayladı.
Evden ayrılıp arabalarımıza bindik. Fakat aras arabama binerken beni durdurdu. Kaşlarımı çatarak Aras'ın ne yaptığını anlamak için ona baktım.
Aras " yaraların tamamen iyileşmedi araba kullanamasın"
Ben " gayet iyiyim ben" Aras göz devirdi.
Kolumdan tutup beni kendi arabasına doğru sürükledi.
Arka koltuğa zorla oturttu.
Canım acımıştı "Ah"
Aras telaşlı gözlerle bana baktı " iyimisin?"
Ben " yaram acıdı"
Aras " dikkat et sözümden çıkma dikişlerin patlayabilir."
Bir an içim titredi, Ama belli etmeden kendimi toparladım.
Aras arabayı çalıştırdı. Yavaş sürüyordu tümseklerde yavaşlıyordu. Yarama zarar gelmemesi için. Bir an önemsendiğimi bilmek hoşuma gitmişti...
Okula geldik.
Okulun adı GÖK YÜZÜ KOLEJİ ' di
Okulun bahçesinde çok fazla kalabalık yoktu ders başlamış olmalıydı.
Ben bunları düşünürken arka koltuğun kapısı açıldı. Aras kapıyı açarak elini uzattı, bende kibarca elini tutarak sakin bir şekilde arabadan indim.
Aras " koluma gir "
Ayakta durmakta azda olsa zorlanıyordum itiraz etmeden koluna girdim. Yavaş bir şekilde okula doğru ilerledik.
Merdivenleri çıkarken zorlandığım da okulun asansör ' ün den yukarı kata çıktık. Kapıda ' öğrencilerin kullanması yasak' yazdığında sırıttım. Nede olsa kurallar çiğnenmek içindir değil mi?
Asansöre bindik.
Müdürün odası karşımızdaydı. Kapıyı çalmadan Aras içeri girdi, benide arkasından sürükledi.
Müdür kızıcaktı fakat Aras 'ı sanki tanıyormuş gibi yüzü değişti.
Müdür " ooo Aras bey hoş geldiniz"
Aras " hangi sınıftayız?!" sert bir sesle
Müdür boğazını temizleyip konuştu
Müdür "12-E" Aras kafasını salladı.
Ama ben 11'inci sınıftım.
Ben " 12'e gitmiyorum"
Aras bana bakmadan " biliyorum ama normal şartlarda 12. Sınıfsın bende ileriye aldım sınıfını"
Cevap vermedim.
_________________________________________
Selammmmm
nasılsınız????
Sizce neden çiğdemi aras 12. Sınıfa aldı yorumlarda tahminleri bekliyorum.
Bidahaki bölümde görüşürüz👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım
Fantasyaramada @SadkBalc4 çıkan hesab bana ait hesabıma bişey oldu ve giriş yapamıyorum. nurdan devam edeceğim. Kitap kapağı @x_deadgril_x3 aittir. Lise aşkı bakalım bu aşkın sonu ne olacak🖤🖤 İki piskopatın aşkı... İki insan daha önce hiç aşık olmamış ve...