Umut " Lan"
Kıkırdadık.
Ben " Pelin barışmak için seni oyuna getiriyor"
Buse "şerefsiz"
Pelin'e dil çıkardım.
Umut " tamam tamam benim aşkım üzülmesin"
Pelin " ZAAAAAAAA" dedi, bana bakarak.
Göz devirdim.
Aras yanımıza yaklaşarak " eee gelin hadi parti başlıyor"
Ev dolmuştu. Eve ne ara girdilerse
Çınar " piste gelin konuşma yapacağız"
Ben " şu sikik konuşma ne alaka"
Çınar " insanların sevmesini sağlamak için"
Ben " beni sevip sevmeleri umrumda değil"
Çınar belimden tutarak beni piste sürükledi.
Arkadan Buse ve Pelin "OOOOOOO" diyorlardı.
Piste sırayla dizildik.
Sıra şu şekildeydi. Aras-Çınar-Ben-Buse-Pelin Aras mikrofonu eline aldı.
Aras " MERHABA, PARTİ NASIL GİDİYOR?"
misafirler "ÇOK GÜZELLLL!!" Diye bağırdı.
Kulaklarım galiba sağır olmuştu.
Aras devam etti " BEĞENMENİZE SEVİNDİM. ÖNCELİKLE BU PARTİNİN AMACI DAHA YAKIN OLMAMIZ VE OKULA GELİŞİMİZİ KUTLAMAK. UMARIM SORUN YAŞAMADAN OKULU BİTİRİRİZ. BEN ARAS DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER! "
İrenç bi konuşmaydı fazla sevecen ve kibar. Kızlar arasa düşmüşlerdi.
Aras mikrofonu Çınara verdi.
Çınar boğazını temizledi" MERHABA, ARAS GEREKLİ AÇIKLAMAYI YAPMIŞ. SAKIN VE SAKIN KIZLARA BULAŞMAYIN SAĞLIĞINIZ İÇİN YANİ. SEVGİLİ DE ARAMIYORUZ! BOŞUNA BU BENİM O BENİM YAPMAYIN! BEN ÇINAR İYİ EĞLENCELER. "
Çınar mikrofonu bana verdi. Mükemmel ihtişamımla erkeklerin gözünü kamaştırmıştım.
Ben" MERHABA, ÖNCELİKLE PARTİYİ BEĞENMEYEN GİDE BİLİR ŞİMDİDEN İYİ GÜNLER. ŞUAN YANIMDAKİ HİÇ KİMSEYE ZARAR VERMEYE KALKMAYIN. ARKADAŞA AÇIĞIZ. DİNLEMEK ZORUNDA DRĞİLSİNİZ. BENİ SEVMEYEDE BİLİRSİNİZ. ASIL KONU ARAS VE ÇINARA ALACAKLI GİBİ BAKMAYIN! BEN ÇİĞDEM. "
Mikrofonu Buseye verdim." ÇİĞDEM YETERİNCE AÇIK KONUŞMUŞ DİYECEĞİM BAŞKA BİŞEY YOK. BEN BUSE. "
Mikrofonu Pelin 'e verdi.
Pelin" ÇİĞDEME KATILIYORUM. FAKAT BİR ŞEY DAHA EKLEMEK İSTİYORUM. YAKIŞIKLI SEVGİLİM YANİ YANIMDAKİ. ONA GÖZ KOYMAYA KALKARSANIZ. SİZİ YOLARIZ. AYNI ŞRKİLDE BANA GÖZ KOYARSANIZ GÖMÜLÜRSÜNÜZ BEN PELİN. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım
Fantasyaramada @SadkBalc4 çıkan hesab bana ait hesabıma bişey oldu ve giriş yapamıyorum. nurdan devam edeceğim. Kitap kapağı @x_deadgril_x3 aittir. Lise aşkı bakalım bu aşkın sonu ne olacak🖤🖤 İki piskopatın aşkı... İki insan daha önce hiç aşık olmamış ve...