.

58 23 47
                                    

Ve kapıyı kapatığım anda arkamda biri nefes alıyordu ve o nefes enseme geliyordu. Ve büyük ihtimslle erkekti. Ve bende sırıtarak arkamdaki ne tekme attım. Çocuktan " ahhhhh " diye inledi. Fakat bu ses baya tanıdıktı. Bende hızlı bir şekilde arkamı döndüm. Ve arkamdaki çınardı.

Ve sınırlı bi şekilde konuştum. "Senin burda ne işin var len çınar "  Çınar tabikide bana bakmıyordu. Ve bende yanına eğildim. "İyimisin?" Dedim. Tabikide bunu sırf iyi görünmek için demiştim.

Çınar gene cevap vermemişti. Bende ayaklanıp gidiyordum ki. Çınar bir anda bileğime yapıştı. Ve bunu beklemediğimden üstüna düşmüştüm.

Çınarla yüz yüze geldik. Ama bu gerizekalı sırıtıyordu. Bende " sen neye sırıtıyon  sen lan " dedim ve onu cimcikledim. Fakat tırnak uzatmıyordum veya takma tırnak takmıyorum. Bu yüzden canı acımadı. Bende ayağa kalkıp tekme attım.

Busefer canı acımıştı. Bende " geber " dedim ve gittim. Ve sınıfını bulup içeri daldım.

Sınıftaki lerden yüksek sesle " OOOOOOOO" dedi. Tabikide bunların çoğu erkekti aralarında parmaklarınızla sayabileceğimiz kız vardı.

Bende onlara göz devirip sırama geçtim. En arka cam kenarıydı. Ve camdan bışarıyı izlemeye başladım. Fakat bu sınıftaki Kerim "OOOOOOOOOOO" demesiydi. Kime dediklerine baktım ve bir adet sırıtan çınarla karşılaştım. Gusma hareketi yaptım ve kimlerin dedine baktım erkeklerden hiç diyen yoktu hepsi kızdı.

Ve. Bı anda yanımda ağırlık hissettim ve o tarafa döndüm. Yanıma oturan bir kızdı dıştan baksan masum sevecen birine benziyordu. Ve kız konuştu. " Merhaba ben buse " dedi sıcak gülümsemesiyle. Bende gülümsedim ve konuştum. " Merhaba ben Çiğdem. " Buse gülümsedi. Ve elini uzattı. " Tanıştığıma memnun oldum " dedi. Ben " bende " dedim. Ve hocasınıfa girdi.

Herkez ayağa kalkmıştı. Tabiki ben haricinde. Busede ben kalkmadığımı görünce oda sırıtarak oturdu. Bu hareketine gülmüştüm. Hoca bize göz devirdi. Sesiz bir şekilde " o gözlerini oydurtma bana adını bilmediğim hoca " buse bu dediğime sesli bir şekilde güldü ve hoca dahil herkez ona baktı.

Bende bakanlara bir bakış attım herkez önlerine döndü. Hoca bize bakışıyla edeta 'siz malsınız' diyodu. Bende buseye yaklaşarak " Bu hocayı hiç sevmedim.  " Busede " kimse sevmiyo zaten " dedi. Bende tmm anlamında göz kırptım.

Ve sıraya aynı anda yattık ve sırıttık. Bu kız şirin biriydi kanımda kaynamıştı. Ve gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

Zil sesiyle uyandım. Benle aynı şekilde busede. Ve esnedi. Bende gülümsedim çok doğal ve güzel kızdı.

Ve buse konuştu " kantine girelimmi sonrada okulu gezeriz. Bende başımı salladım.

Ve ayaklandık koluma girdi. Ve kantine doğru ilerledik...

 Ve kantine doğru ilerledik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin