/9/

2.1K 61 7
                                    

Začal mě budit hrozný rámus a já pomalu otevírala oči.

,,Kde to sakra jsem?" řekla jsem si pro sebe když jsem se posadila na gauč.

Šíleně moc mě bolela hlava a podle hmatu jsem si všimla že tam mám rány..co se mi to sakra přihodilo?

Rozhlížela jsem se všude kolem ale nepoznávala to tady..jak jsem se sem vůbec dostala?

Poslední co si pamatuju je to že jsem šla s Anetou na koncert Nika a Yza, přišli jsme ke vchodu kde jsme potkali Vanessu která nás napadla a..Počkat, kde je Aneta? Byla tam přeci se mnou ne?

Sakra, vždyť ona ji Vanessa uhodila..co se sní kurva stalo?

Vím že ji Vanessa uhodila, Aneta spadla na zem, Vanessa do mě pořád bušila a pak se objevil...Dominik? Vzpomínám si dobře že mě Dominik nesl v náruči? Není to jenom sen?

Začala jsem si pomalu ale jistě na všechno vzpomínat a všechno mi do sebe pasovalo..teda skoro všechno, pořád nevím kde to jsem a kde je Aneta.

Jediný co vím je to, že jsem v místnosti s hromadou chlastu, trávou na stole a nějakým šedivým gaučem na kterým jsem se probudila.

Počkat, takhle to vždycky vypadá jenom na jednom místě..backstage kluků!

Konečně jsem si trochu uvědomila kde jsem a doufala jsem že to není jenom sen.

Pak jsem ale uslyšela hlas který mi byl až moc povědomý. Vydala jsem se za ním a došla k pódium kde byl on..samotný Nik Tendo. Sice mě před chvílí držel v náruči ale to jsem nevnímala tak si chci užít aspoň tohle.

Stála jsem mimo pódium takže na mě fanoušci neviděli...Domča mě ale zahlídl, kývl na mě s úsměvem hlavou a pozdrav a dál se věnoval písničce kterou hrál.. zrovna zpíval na chvíli takže mojí nejoblíbenější.

Ta písnička mi přijde plná emocí a pravdy a já ji zkrátka miluju.

Hrozně mu to slušelo... měl na sobě žlutou košili, pod ní černé a k tomu džíny.

Sice to bylo obyčejný ale na něm je všechno hned o něco hezčí.

Musela jsem se sama pro sebe usmát..když v tom mě ale šíleně píchlo v hlavě a já si okamžitě šla sednout na gauč.

V tu chvíli co jsem si sedla a položila si hlavu do rukou, se rozrazili hlavní dveře.

Rychle jsem zvedla hlavu abych zjistila kdo se tu nachází...byl to Jakub.

,,Čau, Aneta je v pořádku, leží v nemocnici, šili jí nějakou ránu na hlavě, ale zítra by ji už měli pustit domů..všechno ti pak vysvětlím, teď musím letět" vychrlil na mě ve spěchu a ukázal směr pódium..bylo mi jasný že fakt spěchá a já ho tím pádem nechtěla zdržovat.

,,Dobře, děkuju" odpověděla jsem rychle. Na to jen kývl hlavou, usmál se a vyběhl za Domčou na pódium... ozval se ještě větší hluk fanynek protože tam Kuba vběhl bez trička.

Teď mám aspoň čas vstřebat ty informace které mi Jakub oznámil..vlastně jich ani moc nebylo, pro mě bylo hlavní že vím kde je Aneta a že je v pořádku.

Počkat..já teď mluvila s Yzomandiasem? Tyyjo, dneska je jedno překvapení za druhým.

Už mi bylo líp , hlava mě moc nebolela a já dostala chuť na vodku která stála s ostatním chlastem na stole vedle gauče...vzít si ale nemůžu, i když to tak někdy nevypadá tak jsem slušně vychovaná a věci bez dovolení si neberu.

//𝖣𝖮𝖡𝖱𝖮𝖴 𝖡𝖤𝖩𝖡//Kde žijí příběhy. Začni objevovat