Odpoledne uběhlo jako voda a nastal večer na který jsme se obě těšili..bylo něco málo po osmé hodině a já se rozhodla jít připravit.
Anetu jsem tedy nechala u televize a já se vydala k sobě do pokoje.
Rozhodla jsem se že to nebudu nějak přehánět a nechala to na mém obyčejném oblečení..černé dlouhé tričko a pod to si vzala černé džínové kraťasy, trošku řasenky, rozpuštěné vlasy a byla jsem hotova.
Ještě jsem se prohlídla v pokoji v zrcadle jestli nemám třeba zmuchlané tričko a když jsem se přesvědčila že je všechno v pohodě tak jsem šla zpátky za Anetou do obýváku.
,,Děláš si ze mě srandu? Ty jdeš na rande s Dominikem Cittou a vezmeš si na sebe tohle?" uhrnula na mě hned svoje poznámky Aneta když jsem si k ní sedla na gauč.
,,Nechtěla si říct: Jéé tobě to sluší, určitě se mu budeš líbit?" řekla jsem a vyplázla na ní jazyk.
,,Jasně že ti to sluší kotě, jen ses mohla třeba trochu víc načančat" odpověděla a udělala psí oči.
,,Takže za prvé, není to rande! A za druhé, nemám být náhodou sama sebou jak mi vždycky říkáš?" řekla jsem jí se smíchem poznámku kterou mi pořád dokola připomíná a já ji teď konečně můžu použít proti ní.
,,Fajn vyhrála si!" oznámila, dala ruce nahoru v gesto že se vzdává a zadívala se zase na televizi...na to jsem se jen usmála a zadívala se na televizi s ní.
Po asi půl hodině zazvonil zvonek a já běžela zabzučet aby dole prošli dveřmi.
,,Čauky Kubo" pozdravila jsem ve dveřích a objala ho což mi oplatil.
,,Sluší ti to" řekla jsem když jsem se odtáhla a prohlédla si ho od hlavy až k patě...měl na sobě bílou košili, černé džíny a vlasy měl nagelované do strany.
,,Děkuju, tobě taky kočko" lichotku mi oplatil a já se usmála.
,,Dominik dole kouří a čeká na tebe tak už běž nebo mi bude volat jestli vás tady obě třeba neprcám" řekl a oba jsme se zasmáli.
,,Dobře, Aneta je na gauči a kouká na nějakou ptákovinu tak si to tady užijte..a prosím chovej se tady jako doma" odpověděla jsem mu s úsměvem, nazula si bílé adidas tenisky a vyšla ze dveří si zavolat výtah.
,,Prosimtě ten debil je celej nervózní tak ho nějak uklidni" řekl Kuba poznámku na Domču na kterou jsem se smíchem kývla. Pak jsme se jen rozloučili, on zabouchl a já nastoupila do výtahu.
Tak pan Citta je nervózní? To bych zrovna do něj nikdy neřekla.
Jak jsem na tom vůbec já? Jsem nervózní?
Vlastně ani moc ne..už jsem s ním jednou večer strávila a vím že se můžu chovat jako já a né se přetvařovat.Výtah zastavil, já vystoupila, otevřela vchodové dveře a uviděla vysokou postavu která kouká do mobilu.
,,Ty ten mobil aspoň chvíli neodložíš viď?" řekla jsem mu se smíchem..on nadskočil protože si mě nevšiml a začal se taky smát...měl na sobě černé džíny a bílé triko, fakt mu to slušelo jako vždycky.
,,Chybělas mi" řekl mi a hned si mě přitáhl do objetí které jsem mu oplatila.
,,Ty mně taky" pošeptala jsem skoro neslyšně protože mě dusil.
Ještě chvilku jsme tam takhle stáli až mi to přišlo divný.
,,Pojedem nebo tady budeme takhle stát" řekla jsem mu se smíchem v objetí.
ČTEŠ
//𝖣𝖮𝖡𝖱𝖮𝖴 𝖡𝖤𝖩𝖡//
Romance,,Odpustila by si mi všechno co bych provedl?" zeptal se v objetí a já trochu znejistila..proč se mě na tohle ptá? ,,Samozřejmě zlato" odpověděla jsem a pořád ho pevně svírala. ,,Tak mi prosím odpusť i tohle" řekl a přestal mě hladit...