- hyunjin & minho -
hyunjin: neredesin?
kapının önünde seni bekliyorum
minho: markete gitmiştim bebeğim
beş dakikaya oradayım
hyunjin: insan haber verirdi
ağaç oldum burada minnoş
minho: aşkım sen söyleme bari şunu
bana minnoş denilir mi?
hyunjin: öyle değil misin ama
tatlı şey seni
bazen yiyesim geliyor, diyorum ki dur hyunjin, yiyeceksin zaten sabret sadece.
minho: sapık mısın
şu an kendimi çıplak hissettim
hyunjin: olacaksın zaten (:
minho: sen hayırdır?
asıl ben seni yiyeceğim, kötü çocuk vib'ı veriyorsun falan xd?
hyunjin: ben kötü çocuğum zaten.
minho: iyi çocuklar kötü çocukları sever.
neyse yokuşu çıktım ben, geliyorum
hyunjin: tamam
#metin
"Çok mu beklettim bebeğim?"
Sarışın çocuk arkasından gelen ses ile o tarafa döndü. Sevgilisi büyük bir gülümseme ile ona doğru geliyordu. O da karşısında ki çocuk gibi gülümsedi istemeden.
"Evet çok beklettin, bunun cezasını çıkaracağım senden."
Minho'nun yüzünde ki büyük gülümseme gidip yerine hafif sırıtış aldı. "Nasıl olacakmış o?"
Elinde ki anahtar ile kapıyı açarken yandan sarışın oğlana bakıyordu. Hyunjin'de sevgilisi gibi sırıttı "Günün sonunda görürsün belki.."
Kahverengi saçlı çocuk bir şey demeden içeri girip mutfağa geçti. Sarışın ise sevgilisinin peşinden gidip küçük masaya oturdu.
"Bir şeyler yedin mi? Akşama yemek yapacağım bebeğim." dedi Minho.
Hyunjin omuz silkerek, "Hayır, seninle birlikte yeriz diye yemedim." deyip sevgilisini izlemeye başladı.
Minho, poşetten çıkardığı sebzeleri suda yıkayıp doğrama tahtasında doğramaya başladı. Diğer yandan da makarna suyu koyup ocağa bıraktı.
"Öyle avel avel bakacak mısın güzelim, gel bana yardım et." makarnayı kaynamış suya koyarken söylendi.
Hyunjin, kahverengi saçlı gencin bu dediğine karş gülümsedi. "Seni izlemek daha güzel geliyor. Sonsuza kadar izleyebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
je t'aime, hyunho
Teen Fictionminho, dans kursundaki platonik olduğu çocuğa yakınlaşmak için ortak arkadaşlarının yardımını ister. 7 11 2020