Kärlek och tillit + en film

36 4 24
                                    


Kates perspektiv:

Klockan var runt halv fyra och jag låg i Austins armar, liggandes helt på honom med huvudet på hans bröstkorg. Han strök min rygg med sina händer och jag bara låg och njöt av hans närvaro. Hans högra hand passerade ner från min rygg och över min rumpa innan den stannade i mitten av mitt lår och jag kunde inte motstå att börja le.

Hans andra arm som stannat på min rygg åkte ner till min höft och hans högra började att röra sig igen. Från mitten av mitt lår upp till mitt skulderblad och ner till mitten av mitt lår och så fortsatte han ett tag. Min högra arm låg längs med sängen och jag hade min vänstra hand på hans axel.

Plötsligt så stannade hans arm på min rygg "why did you stop?" mumlade jag mot hans bröstkorg. "Did you like it?" frågade han lite osäkert och jag nickade klumpigt. "Otherwise, I had show that I didn't like it" svarade jag tyst med ett litet leende, jag älskar honom förjävla mycket. "Good, but you never know" sa han och jag nickade "thanks for asking" "of course". Han fortsatte att röra sin högra hand och hans vänstra åkte ner till mitt lår med tummen på min rumpa.

"I wish that I didn't need to go home" mumlade jag "can't you stay?" "I have promised to be with Courtney and Barbie tonight" "do you mean a friend Barbie or Barbie Roberts?" "Barbie Roberts, but she does have a friend named Barbie too. Or it's actually her girlfriend" svarade jag med ett litet skratt som han stämde in på. "She started the dating life early I see" "yep, and she has an ex too named Jacob, they were together in two whole days". "Nice, for how long have she and Barbie been together?" "actually kinda long, two weeks" "wow that's cool for being four and actually our age hahah" "yep" mina läppar släppte ut ett lätt skratt.

"Cute" hörde jag honom mumla, jag tror inte att det var menat att jag skulle höra men det gjorde jag "did you just said cute?" frågade jag med ett flin samt tittade upp på honom. Hans hand stannade då, lägligt nog på min rumpa. "What? Pttt no" svarade han med ett flin och jag himlade med ögonen. Han böjde ner huvudet så hans läppar nuddade mina och jag placerade mig vänstra hand på hans nacke och drog mig närmare honom så att våra läppar kraschade ihop.

Jag placerade min högra hand på hans axel och drog upp mig så att mitt ansikte var över hans och vi började att kyssas. Hans tunga utforskade min mun medan hans vänstra hand smekte mitt lår och hans högra hade ett grepp om min ena skinka och kyssarna avbröts för att jag började att skratta.

"What is it?" frågade Austin med våra ansikten en cm ifrån varandra "it tickles when you touch my thigh like that" svarade jag och han började då att flina. Hans grepp om mitt lår blev hårdare och hans högra hand åkte upp till min hårbotten och han tryckte ner mitt ansikte mot hans igen; han rullade runt så att han nu var över mig med händerna kvar om mitt ben samt hår. Det började att pirra i hela kroppen och hela kroppen blev varm, jag blev alltid varmare när jag var i närheten av honom men det var alltid kyligt i hans rum, enligt mig iallafall.

Austin slutade plötsligt men hade kvar ansiktet nära mitt och kollade in i mina ögon som utstrålade lycka. "Why did you stop?" frågade jag med ett leende och drog min vänstra hand genom hans hår och då började han att flina. Han kysste mig på munnen och sedan på kinden och fortsatte så tills det att han kom till mitt öra.

"I think that your body needs more blue things than just bruises from idiots" viskade han sensuellt i mitt öra och jag bet mig omedvetet i underläppen samt fick en behaglig rysning som gick genom kroppen från mitt öra och ut i resten av min kropp.

Han tog upp ansiktet igen och flinade mot mig, han tog bort sin vänstra hand från baksidan av mitt lår samt drog upp den mot mitt ansikte innan han drog med tummen över min underläpp så jag automatiskt slutade att bita i den. Han tittade mig djupt in i ögonen medan han ganska så långsamt slickade på sina läppar, hans blick gick ner till mina läppar och hans tänder över sin underläpp; jag ville bara ta tag i honom och kyssa hans mjuka läppar men jag var som paralyserad. Hans blick åkte upp till mina ögon igen medan hans tumme drogs långsamt över mina läppar och jag höll nästan andan. Kyss mig någon gång!

The rich bad boy and the good poor girlWhere stories live. Discover now