"My God, I'm so lonely"

545 35 4
                                    

 Atsumu błądził w oświetlonych kolorowymi ledami uliczkach Japoni. Nie mógł wytrzymać widoku brata leżącego między kolanami swojego chłopaka. Już za dużo razy musiał patrzeć jak się przytulają i okazują sobie miłość. Miłość. Teraz sam już nie wie co to za uczucie. Od odejście a raczej zdrady jego dziewczyny, w sercu Atsumu jest tylko pustka. Dopiero po tym zdarzeniu przejrzał na oczy. Nie ma wielu znajomych i nie wie czy to przez jego charakter raczej powinien mieć ich dużo czy raczej ich to zniechęca. Kiedy o tym myśli zaczynają go boleć dłonie, zaciska mu się żołądku oraz do oczu mimowolnie pchają się łzy. Zdaje sobie sprawę że tylko osoby które są samotne go zrozumieją.

Dalej pamięta uczucie łamanego serca kiedy chciał zrobić niespodziankę swojej dziewczynie i przyszedł z kwiatami wcześniej niż jej powiedział. Potem działo się jak w każdym romantycznym filmie. Wychodząc a raczej wybiegając z wtedy wspólnego apartamentu, zdał sobie sprawę że nie ma gdzie się udać. Jego bliźniak wyjechał ze swoim chłopakiem a rodzice nie żyją od dwóch lat. Była godzina pierwsza w nocy więc nie mógł zawitać do domów swoich "przyjaciół'. Jeśli nie chciał spać na śmietniku, musiał udać się do osoby która prawie zawsze nie spała o tej godzinie. Udał się na przystanek i spoglądając na rozkład jazdy stwierdził że ma trzydzieści minut do autobusu. Usiadł na ławce odpalając telefon i czekał. Po półgodzinnym czekaniu, wsiadł do autobusu.

Po około czterdziestu pięciu minutach autobus dojechał do miejsce. Atsumu wysiadając z pojazdu zauważył że dość mocno pada deszcz. Nałożył kaptur na głowie i zaczął iść w wybranym kierunku.

Droga do celu nie była długa ale Miya zdążył przemoknąć. Kiedy stał przed drzwiami chwilę się wahał. Nie wiedział czy dobrze robi oraz były marne szanse że właściciel mieszkania wpuści go do siebie całego przemoczonego. Gdy jego ręka już prawie dotykała drzwi, ktoś otworzył je z drugiej strony.

- Co ty tu do cholery robisz Miya?

 Od autorki:

Ja wiem że to może kijowo wyglądać ale uwaga to co się dzieje od drugiego akapitu to wszystko wspomnienia Atsumu.

Jeszcze raz przypomnę że jest to książka na podstawie tekstu piosenki Nobody.

Nikt ~~ SakuAtsuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz