●5●

439 78 22
                                    

პაკს ძალიან უჭირდა.  ტოქსიკოზი უბრალოდ საშინელი იყო, მას ნორმალურად ვერაფრის ჭამა  შეეძლო, რადგან მას მაშინვე აღებინებდა. 

თეჰიონმა არც კი იცოდა რა უნდა მიეტანა თავისი მეგობრისთვის, რადგან ის უკვე წონაში იკლებდა მუდმივი გულისრევისგან.

პროდიუსერი ყოველ საღამოს მოდიოდა ომეგებთან, რომლებიც, სხვათა შორის, ჯიმინთან ცხოვრობდნენ და ამზადებდა მსუბუქ წვნიანს, რის შემდეგაც პაკს არ აღებინებდა. 

ყოველთვიურად პაკის ფიგურა უფრო მრგვალდებოდა და ზურგის ტკივილები დაეწყო, მაგრამ ეს სასიამოვნო ტკივილი იყო, რადგან ჯიმინმა ზუსტად იცოდა, რომ მისი გულის ქვეშ პატარა კაცი ჰყავდა, სიყვარულის ნაყოფი, თუმცა ახლა ამ სიყვარულის დაჯერება ძნელი იყო. 

ექიმებმა თქვეს, რომ ორსულობა კარგად მიდიოდა, რამაც პაკი ძალიან გაახარა.  მას ძალიან აინტერესებდა ვინ გაჩნდებოდა: ალფა თუ ომეგა, და მან უკვე დაიწყო ბავშვის სახელზე ფიქრი. 

არანაირი სიახლე არ იყო Jk-ს შესახებ, არავინ იცოდა სად გაქრა ასეთი ცნობილი ადამიანი და როდის უნდა გამოჩნდეს ისევ. 

ჯიმინი საავადმყოფოში რამდენიმე დღით ადრე დააწვინეს უსაფრთხოების მიზნით, და ფაქტიურად ორი დღის შემდეგ პალატაში ჯიმინმა წყლები დაღვარა და ყველაზე ძლიერი ტკივილი იგრძნო. 

მშობიარობამ ბავშვისთვის კარგად ჩაიარა, მაგრამ ამის შემდეგ, ჯიმინს ძლიერი სისხლდენა დაეწყო და ექიმებმა ის ძლივს გადაარჩინეს.

მეორე დღეს თეჰიონი მივიდა მასთან და მთელი დღე ჯიმინთან ერთად გაატარა, საღამოს კი მათ ბატონი ჯონიც შეუერთდა. 

- ჰე, ბავშვს დაარქმევ სახელს?

- ამაზე უკვე ვფიქრობდი ...

- იქნებ ჩემს სახელს დაარქმევ?- თე იცინის, მაგრამ პირზე ხელს აფარებენ, რადგან ბავშვს ახლა ეძინა. 

პაკი საწოლიდან წამოდგა ჯერ კიდევ სუსტი ფეხებით და საწოლისკენ გაემართა, სადაც მის შვილს ეძინა.  მისი პატარა ალფა, რომელიც ძალიან საყვარელი იყო და ცხვირი ძალიან ჰგავდა პაკის. 

-მისი სახელია .. პაკ მინ ჯი. 

-ვაიმე .. კარგი სახელია .. იქნებ ბავშვი გაჰყვეს მამამისის კვალს და გახდეს ცნობილი აიდოლი?

-მისტერ ჯონ, მე ვხედავ, რომ თქვენ გინდათ მთელი ჩემი ოჯახი გადაიბიროთ, - იცინის ჯიმინი და თეჰიონის გამო, ის ისევ დასასვენებლად მიდის.

- ჯიმინ, როგორ ხარ?  - წუხს მისი საუკეთესო მეგობარი. 

- ექიმმა თქვა, რომ სავარაუდოდ ერთ კვირაში გამწერენ. 

- ყველაფერი გვითხრეს .. ახლა შვილების ყოლა არ შეგიძლია?

- თეჰიონ.  მე შემიძლია შვილები მყავდეს, მაგრამ შემდეგ მშობიარობას შეიძლება დიდი პრობლემები შემექმნას, ამიტომ ექიმმა მირჩია თავიდან თავი შევიკავო სქესობრივი კავშირისგან და ორსულობისგან. 

- ისე, შენ უკვე არ გაქვს სექსუალური ურთიერთობა.

- თეჰიონ!  - თქვა მისტერ ჯონმა, ვიდრე გააგრძელებდა ომეგა.

- ყველაფერი რიგზეა .. მე უკვე ვიწყებ იმასთან შეგუებას, რომ მარტოხელა მამა ვარ .. იქნებ ის ოდესმე დაბრუნდეს .. მაგრამ არ ვიცი შევძლებ თუ არა მის მიღებას და პატიებას იმ ფაქტის, რომ მე ყველა ამ სირთულეს მარტო გავდივარ. 

იმავე საღამოს, ჯიმინი მარტო დარჩა პალატაში ბავშვთან ერთად.  ამ სიჩუმემ ძალიან გაახარა და სიამოვნებით შეძლო შვილთან ჯდომა. 

- ჩემო პატარა ალფა ... მამა არასდროს მიგატოვებს შენ ...

ჯიმინმა ორიოდე ცრემლი კვლავ გადმოყარა, როდესაც მძინარე ბავშვს ლოყაზე აკოცა.  მან დაიწყო ფიქრი, რომ ის ახლა მარტოხელა მამაა.  მას არ შეუძლია თეჰიონს მეტი დახმარება სთხოვოს, რადგან მან უკვე ბევრი რამ გააკეთა და მისტერ ჯონი ხომ საერთოდ დაკავებული ადამიანია. 

ახლა პაკს ბევრი სირთულის გადალახვა მოუწევს და ეს ყველაფერი მარტო უნდა გააკეთოს.  საყვარელი ადამიანის გარეშე, რომელიც მას კოცნით, თბილი ჩახუტებით და ზრუნვით დაეხმარებოდა, რომელსაც ვერასდროს მიიღებს სხვისგან.

-----------------
ეჰჰ, ნეტავ მალე დაბრუნდეს ჯონგუკი😔🥺

🌸🌼

Your Wishes ☑Where stories live. Discover now