●15●

485 75 69
                                    

პაკს ცუდად ეძინა მთელი ღამე.  უფრო სწორედ, მას საერთოდ არ ეძინა.  ჯის რომ ჩაეძინა, ისიც საწოლზე დაწვა, მაგრამ სულ წრიალებდა, ვერ ისვენებდა.  შემდეგ მან თავი გააქნია და სამზარეულოში შევიდა კატასთან ერთად ხელში. 

მან თავისთვის ჩაი მოიმზადა და ფანჯრის რაფაზე ჩამოჯდა, მე-10 სართულიდან ათვალიერებდა სხვადასხვა შუქებით განათებულ ქალაქს. 

- რატომ... ახლა დაბრუნდი .. - ტუჩი მოიკვნიტა პაკმა, - მთელი ამ ხნის განმავლობაში .. არ მივიწყებდი .. მაგრამ ჩემს შემდეგ ვინმე გყავდა?  ხომ ორი წელი გავიდა ...

დიდხანს უსვამდა კითხვებს ჯიმინი, თავის თავს და ჩუმად, ფანჯარაზე იჯდა. 

მან იცოდა, რომ ჯონგუკმა ის ნებაყოფლობით არ დატოვა.  და  ასევე მიხვდა, რომ ამ დროს ალფასაც უჭირდა.  როგორ შეუძლია აპატიოს მას? 

ჯონგუკს შეეძლო როგორმე გაეფრთხილებინა ის , მას შეეძლო რამე ეთქვა, მაგრამ მან ეს არ გააკეთა და პაკი დატოვა მხოლოდ იმ ოცნებით , რომ ადრე თუ გვიან მისი სიყვარული მოვიდოდა მასთან. 

ჯონგუკი, სახლში მისულმა, უბრალოდ საწოლზე დავარდა და ბალიშს მაგრად მოუჭირა ხელები.  ის ახლა ხვდება, რომ ჯიმინის გარეშე, მისი ცხოვრება ფერებს კარგავს. 

ასევე, შვილზე ფიქრები მას უბრალოდ არ ტოვებს.  როგორ შეიძლება მან ახლა იცხოვროს ამ ორის გარეშე?  ჯონგუკი უფრო და უფრო აცნობიერებს იმას, რომ პაკის გარდა ვერავისთან იქნება და არ შეუძლია სხვა ომეგადან ბავშვების გაზრდა.

-მე უნდა .. უნდა ... წავიდე ..- ჩუმად ჩურჩულებს ალფა, - არა .. მე ჯიმინის პატიება უნდა მოვიპოვო.. უნდა დავუმტკიცო მას, რომ მე მხოლოდ მჭირდება ის და სხვა არავინ.

მოაგვაროს ურთიერთობა ჯიმინთან და აჩვენოს რამდენად ძლიერია მისი გრძნობები.  ამ გადაწყვეტილებით  ჩაეძინა.  პირდაპირ იმ ტანსაცმელში, რომელსაც პიტნის და პიტნის ჩაის დახვეწილი სურნელი ასდიოდა. 

Your Wishes ☑Место, где живут истории. Откройте их для себя