●4●

487 83 49
                                    

მომდევნო 2 თვე პაკისთვის ძალიან რთული იყო. 

როდესაც  იმ ღამის შემდეგ გაიღვიძა, მუცელი აღარ სტკიოდა, მაგრამ ზურგი და მისი შესანიშნავი უკანალი სტკიოდა.  სამსახურში მან დასვენების დღე აიღო და მხოლოდ საწოლში იწვა და ცრემლებს ღვრიდა.  მან, რა თქმა უნდა, იცოდა, რომ მარტო გაიღვიძებდა, მაგრამ არ ეგონა, რომ მისთვის ეს ასეთი მტკივნეული იქნებოდა.  ალფას არომატი ისევ ბინაში იყო.  არომატი, რომელიც ჯიმინს არ დაავიწყდება მთელი ცხოვრების განმავლობაში. 

შემდეგი თვიდან პაკი უცნაურ რაღაცეებს ამჩნევდა. დენა არ ჰქონდა და სუნი ძლივს იგრძნობოდა. 

ამან ძალიან შეაშინა, მაგრამ სამუშაო არ აძლევდა საშუალებას, რომ ყურადღება მიექცია.  "ნიღაბი" ჯიმინის ბინაში აღარ გამოჩენილა, მიუხედავად იმისა, რომ ის ყოველ საღამოს ელოდა, მაგრამ ყოველ ჯერზე გული უფრო და უფრო იმსხვრეოდა. 

ტელევიზიამაც, ასევე შეწყვიტა ლაპარაკი "ნიღაბის" ახალ დანაშაულებზე, ხალხი მიიჩნევდა, რომ ის შვებულებას იღებს და ცოტა ხნით ფსკერზე მიდის. 

***

- თავს კარგად ვერ ვგრძნობ .. - თქვა პაკმა და საცეკვაო დარბაზში იატაკზე ჩამოჯდა. 

-ჰეი, რა გჭირს? 

-რაღაც გული მერევა... ყველაფერი ჩვეულებრივად ვჭამე, მაგრამ გულის რევის საშინელი შეგრძნება მაქვს.

- მოდი, 5 წუთით დავისვენოთ.  - მწვრთნელმა პაკს წყლის ბოთლი მისცა და სპორტული დარბაზი დატოვა. 

ჯიმინი დარბაზში მარტო დარჩა და სარკეს მიუბრუნდა.  სახე საშინელი იყო, დაღლილი და დატვირთული. 

-2 თვე გავიდა .. რატომ.. აქ არ ხარ?..- მან თმას ხელი გადაუსვა და ორიოდე ყლუპი წყალი მოსვა, - მოდი .. ძალიან მინდა შენი ნახვა .. ისევ ...

ჯიმინმა იგრძნო, რომ უფრო ცუდად გახდა, ამიტომ ის წამოხტა ადგილიდან, სწრაფად საპირფარეშოში გაიქცა. მას აღებია, მაგრამ უკეთ არ გახდა. 

Your Wishes ☑Où les histoires vivent. Découvrez maintenant