- მინ .. ჯი? -ჰკითხა ჯეონმა, კარებში გაშეშებული იდგა .
- ნუ.. ხო. ბოდიში,რომ ამის შესახებ არ გაგაფრთხილე. რატომღაც არ ყოფილა შესაფერისი მომენტი .. მოდი, შემოდი რატომ გაშეშდი?
ჯიმინს არ ესმოდა, რა სჭირდა მის სტუმარს. ჯერ რაღაც სევდიანი მოვიდა, განადგურებული და დაღლილი, მაგრამ ახლა ის გაიყინა უზარმაზარი "ტომარა" გაკვირვებით, და კიდევ უამრავი სხვა ემოციებით.
ჯონგუკი შევიდა ბინაში და შეძლო უკეთ დაეთვალერებინა ინტერიერი და საგნები. ისეთი შეგრძნება ჰქონდა, თითქოს ის პირველად იმყოფებოდა აქ და თითქოს მის წინ არ იყო პაკ ჯიმინი, არამედ ჩვეულებრივი ომეგა, პატარა ალფათ ხელში.
- ბოდიში .. უბრალოდ არ ვიცოდი.. თორემ რამეს მაინც ვიყიდიდი ..
-არ ღირს. და ჯიზე არავის უთხრა, კარგი? ეს კომპანიისთვის კვლავ საიდუმლოა, რადგან ბევრი ჭორია და როგორ გამოვა ყველაფერი, გაუგებარია. თუმცა, ნამდვილად შემიძლია ვთქვა, რომ მე არ ვარ ბოზი. ეს ბავშვი სიყვარულის ნაყოფია და დარწმუნებული ვარ, რომ ძლიერი სიყვარულის.
ჯონგუკი კვლავ გაკვირვებული უსმენდა ბიჭს. ძალიან სწრაფად უცემდა გული, სული კი უბრალოდ განადგურებული იყო. მან სინამდვილეში იცოდა, რომ ჯიმინი დაორსულდა იმ ღამეს და ამაში დარწმუნებული იყო. ჯონგუკი გრძნობს თავს ნაბიჭვრად, რომელიც ორი წლის განმავლობაში არ გამოჩენილა.
პაკისთვის ისეთი რთული იყო და მან ეს ყველაფერი მარტო გაიარა, და ბოლოს, ჯონი ყოველთვის ოცნებობდა, რომ როდესაც ოჯახი ეყოლებოდა, ყველაფერში მხარს დაუჭერდა თავის რჩეულს.
- ჯიმინ .. ვინ არის ჯის მამა?
პაკმა ბავშვი მაღალ სკამზე დასვა და ჩაის მომზადება დაიწყო. დიდხანს ფიქრობდა პასუხზე და ტუჩები ძლიერად მოიკვნიტა.
- მისი მამა ... ალბად იფიქრებ, რომ მე გიჟი ვარ, მაგრამ მისი მამა "ნიღაბია". ჩვენი პოპულალური... ტელევიზორიდან ალბათ იცი..
ESTÁS LEYENDO
Your Wishes ☑
Fanfic"ვიღაც სახელად "ნიღაბი" ადვილად ტეხს სეიფებს და სულ შეუმჩნეველი რჩება. ჯიმინი კი უბრალო ომეგაა რომელსაც ცუდ დროს დაეწყო დენა."