Pe numele său adevărat, David Eric Grohl, este muzician, regizor de film și cânt-autor.
Născut pe data de 14 Ianuarie 1969 (46 de ani) în Warren, Ohio, SUA
Gen muzical: Alternative Rock, Grunge, Post-grunge, Heavy metal, Hard rock, Hardcore punk
Instruments: Vocals, Drums, Guitar, Bass, Piano, Percussion
A colaborat cu Nirvana, Foo Fighters,Scream, Dain Bramage,Probot, Queens of the Stone Age, Them Crooked Vultures, Tenacious D,Slash, Tom Petty and the Heartbreakers, Killing Joke, Paul McCartney,The Prodigy, Mondo Generator, Trent Reznor,Rick Springfield, Stevie Nicks, Eagles of Death Metal.
Este un muzician rockamerican, multi-instrumentalist și cantautor - actualul solist vocal, chitarist și principalul textier al trupei Foo Fighters; fost baterist al formațiilor Nirvana și Scream; baterist al grupului Them Crooked Vultures; a scris toată muzica pentru proiectele sale de scurtă durată, Late! și Probot. A colaborat și cu Queens of the Stone Age și a cântat în sesiuni de înregistrare cu diverși alți muzicieni printre care Killing Joke, Nine Inch Nails, The Prodigy, Slash, Juliette Lewis și Lemmy Kilmister. A cântat în peste 30 de trupe.
Filmografie:
1992 "1991: The Year Punk Broke"
2000 "Is It Fall Yet? "
2005 "Classic Albums: Nirvana - Nevermind"
2006 "Tenacious D in The Pick of Destiny"
2011 "The Muppets"
2011 "Foo Fighters: Back and Forth"
2013 "Sound City"
2013 "Drunk History"