"Omma! Sana rindu dengan omma dan appa!" Ujar Sana sambil memeluk ommanya.
Taehyung terus menyalam appa Sana.
"Appa sihat?" Soal Taehyung kepada tuan minatozaki.
Sana terus memukul bahu Taehyung perlahan.
"Awak... Kita belum kahwin lagi" bisik Sana ke telinga Taehyung.
"Biarlah... awak boleh je panggil mak dengan ayah saya 'omma & appa' " kata Taehyung Tak puas hati.
"Biarlah Sana... Lagi dua Hari je korang nak kahwin. Apa salahnya" ujar tuan minatozaki.
"Betul tu... Dia ni je yang malu malu" kata Taehyung kepada tuan minatozaki sambil menyiku nyiku tangan Sana.
"Diamlah!" Sana mencubit perut Taehyung.
"Maaflah Taehyung, Sana ni memang kasar sikit..." Kata puan minatozaki pula.
"Ala omma... Dia ni saja je sebenarnya. Kalau dia ada berdua dengan saya, bukan kemain sweet. Siap kiss bibir saya lagi. Nakal betul Sana ni" kata Taehyung lalu mencuit hidung Sana.
"Woah! Anak appa dah besar! Tak lama lagi kami dah boleh timang cucu..." Kata tuan minatozaki.
"Aduh... Tak payah lah cakap pasal ni. Takutlah..." Kata Sana.
"Dah lah jom Kita balik" sambung Sana.
"Appa... Biar saya yang angkatkan beg ni" minta Taehyung.
"Tak apa ke? Beg ni berat, Taehyung"
"Tak apa... sedangkan Sana pun saya boleh angkat. Apa lagi beg ni"
Sana menjeling Taehyung. Taehyung hanya tersenyum penuh kemenangan. Suka betul dia mengusik kesayangannya yang satu itu.
...
Taehyung berbual dengan appa Sana di ruang tamu. Manakala, Sana berbual dengan ommanya di dalam bilik. Nak bercakap tentang wanita katanya.
"Omma... Tolong Sana boleh tak?" Minta Sana cemas.
"Tolong apa?"
"Sana tak nak kahwin. Sana nak la--" puan minatozaki memotong kata katanya.
"Apa yang kamu merepek ni Sana! Jangan buat hal boleh Tak!"
"Sana takut. Sana Tak nak kahwin"
"Kenapa? Bukan ke korang saling mencintai?" Balas puan minatozaki.
"Memang lah... Tapi Sana takut..."
"Takut apa? Cuba bagi tahu omma..."
Sana menghembuskan nafasnya panjang.
"Sana takut dengan malam pertama. Taehyung tu dah lah Gatal" kata Sana.
"HAHAHAAHAH" puan minatozaki hanya tergelak mendengar kata kata Sana.
"Omma... Apa yang lawak?! Orang serious ni!" Kata Sana Tak terima.
"kamu takut sakit ke?" Soal omma Sana.
Sana hanya menganggukkan kepalanya.
"First first mesti lah sakit. Nanti lama lama okay lah"
"Macam Mana nak bagi tak nak sakit?"
YOU ARE READING
Boss ; kth ✓
RomanceKisah seorang CEO muda yang selalu tersakiti dengan cinta. Dan akhirnya, dia dipertemukan dengan P.A nya yang baru. Start : 12 February 2021 End : 29 May 2021 Highest ranking #1 bangtwice #1 twice #1 taesana #1 minatozakisana #1 nayeon #1 dahyun #1...