Mikasa kafasını tamam anlamında salladı.
Bende sevap kazandım valla, sevenleri birleştiriyorum🧕🏻🧕🏻
———————————————————————————
Jean'la Mikasa'yı baş başa bıraktım ve uyumak için yukarı çıktım. Ablam çoktan uyumuştu, onun için endişeleniyordum, ona bir şey olmasından korkuyorudum... Yine bu güzel (!) düşüncelerimle uykuya daldım.Sabah uyandığımda gözüme bir şey çarptı, daha uyanamadığımdan anlayamıyordum ama dışarıda yağmur falan yağıyordu herhalde, camdan dışarıya baktım bir de ne göreyim?
HAYVAN GİBİ YAĞMUR YAĞIYOR AMK OHH OH NET TATİL FALAN VERİRLER YIRTTIM BUGÜNDE *Cardi B gülüşleri*
Aşağıya doğru indim, herkes fıdıldayarak konuşuyordu...
+Duydun mu? Komutan Hange'nin denekleri olan devleri öldürmüşler.
-Ne? Onları öldürenin kim olduğunu biliyor musun?
+Çok sinirli olduğunu duydum.
Herkes aralarında konuşuyordu {Acayip anlamlı bir cümle oldu} Bende ayaklı gazete Ymir'in yanına doğru yürüdüm. Yine sevgili Krista'sının yanındaydı.
'Selam Ymir! Komutan Hange'ye ne olmuş? Bir haberin var mı?
-Ahahha Komutan Hange'ye değil de onun sevgili devlerine olmuş olan JWZAMDNJDKS.
Krista konuşmaya başladı
+Ahhh Ymir! Ben sana biraz daha kibar olmanı söylemedim mi?
Bu sefer de Ymir lafa atladı
-Tamam benim tatlı Krista'mmm sen ne dersen o!
Krista ve Ymir çok tatlılar gerçekten... Neyse Komutan Hange'nin dev denekleri mi varmış? Ve kim neden öldürmüş? İlla her gün bir ekşın olacak yani... Amaaaan çokta umurumda yağmur yağıyor ve %90 bugün serbest olacağız *Cardi B gülüşü, evet tekrar*
Odama doğru çıkacakken merdivenlerde oturan ve yüzü gözü dağılmış bir adet Jean gördüm orada?
'Jean ne oldu sana? At kavgası mı çıktı? Araya mı kaynadın ŞAÖSMDNDKSPS'
-Ahahah çok komik Riana hanım. Gül gül öldüm.
'Eee anlat bakalım ne oldu bu yakışıklıya?'
-Bu yakışıklıyı Mikasa Ackerman dövdü.
Gülmemem lazım, gülmemem lazım, gülmemem laz- ŞAÖSMDNFJFPSŞSMNS.