MEDYA AHAHSKCLMXZNKZSŞSÖ, neyse.
'Sözüm kesildi ama bir kelime ya da cümleyle değil başka bir şeyle...
———————————————————————————
{Yaşamımı elimden alabilirsiniz bu bölümün başlarında sanırım çünkü hiç tahmin ettiğiniz gibi olmayabilir ama sonda gönlünüzü alacağımdan eminim😋}...Eren'in elleri yavaşça karnıma doğru uzandı, sonra beni gıdıklamaya başladı. BENİM TİKİM VAR, YA OF OROSPU EREN...
'Eren yapma ya tamam of LAMSNDJDOSŞSMSMKS'
Eren beni gıdıklarken ben yere atmıştım kendimi, sonra oda karnımın üzerine oturdu ve beni gıdıklamaya devam etti
'Eren tamam bırak beni söyleyeceğ-
Eren konuştu
-Jean...
Yavaşça kafamı çevirmeye çalıştım çünkü üstüme bir ayı oturmuştu, arkama baktım ve
'J-jean, SANDIĞIN GİBİ DEĞİL VALLA.'
+Eren, Riana... Mikasa'yı sizden uzak tutacağım lütfen ben gelmemişim gibi davranın ve işinize devam edin.
Dedi ve yanımızdan koşarak uzaklaştı... Bu sefer Eren üstümden kalktı gülmeye başladı bende bunu fırsat olarak değerlendirmeye çalıştım ve tam kaçacakken Eren bileğimi yakaladı...
-Bir yere gidemezsin Prenses, bir anlaşma yapmıştık ya hani?
'Ben o anlaşmaya evet demedim Eren'
-Ama hayır da demedin, söyle bakalım benden neden kaçmaya çalışıyorsun?
'...'
-"Susmak" diye bir seçeneğin yok Riana...
'Eren... Sana anlatırsam ve eğer bu hayal ettiğim gibi gitmezse benden belki iğreneceksin, belki de arkadaşlığımızı keseceksin, bunun için anlatmamam daha doğru olur diye düşünüyorum.'
-Riana, şunu bilmeni isterim ki... Seninle asla bağımı koparmam, ne olursa olsun. Seni hayatımın bir parçası olarak görüyorum ben seni ilk tanıdığımdan beri. Lütfen bunları göz önüne alarak cevapla sorumu.
Yutkundum. Rminim ki yanaklarım da kızardı ama söylemem lazımdı, kurtuluşum yoktu...
'Eren...'
-Söyle Ria
'Eren ben sana aşık oldum, nasıl olduğunu hiç bir şekilde anlayamadım ama ben sana o titan saldırısından beri aşığım Eren...'
Eren'in gözleri büyüdü, ağzı açık kaldı... Bir dakika boyunca bekledim onu. En sonunda anladım ne diyeceğini ve konuşmaya başladım.
'Ah... Tam bir aptalım değil mi? Senin beni seveceğini düşündüm bir an... Ama beni gerçekten seven birinin olmadığı tamamen aklımdan çıkmış... Cevap vermek zorunda değilsin, senden hoşlandığım için üzgünüm ama isteyerek olmadı emin ol ki...'
Dedim ve koşarak gittim, merdivenleri çıktım ve odama girdim, pencereyi açtım ve başımı oradan çıkarttım sonra dışarıyı izledim...
Yavaşça yatağıma uzandım ve hiç uyumadım, gece saat 2:30 gibi kapım çaldı
'Ne var?.'
Cevapladım.-Girebilir miyim?
'Sen bilirsin'
Kapı açıldı, önümde bir adet Eren duruyordu...
'Efendim Eren?'
Cevaplamadı...
'Efendim Eren?'
Yine cevaplamadı, onun yerine ellerini saçlarıma götürdü ve önümde duram bir tutam saçı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
Yavaşça yüzünü benimkine yakınlaştırdı, dudaklarıyla dudaklarımı birleştirdi, çok sakin öpüyordu... Çok yumuşak davranıyordu, sanki her an incinebilecekmişim gibi... Bende aynı sakinlikle ona karşılık verdim, o benim yatağımın baş ucunda duran sandalyede oturuyordu bende yatağın üzerinde oturuyordum. Sandalyeden sakince kalkıp yatağıma uzandı, kollarıyla beni sarmaladı ve yüzünü boynuma gömdü, nefes alış verişini boynumda hissetmem tuhaf gelmişti, ama hoştu... Konuşmaya başladı
-Gerçekten tam bir aptalsın.
'N-ne?'
-Bir insanın cevabını dinlemeden kendi aklında kurduğun senaryolarla hayatına devam edersen daha çok üzülürsün...
'Ben sadece, bilemedim... O an pişman oldum söylediğimden.'
-Bende seni seviyorum Ria. Tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum seni.
Bir şey diyemedim... O da farkına varmış olacakki ayaklanıp ışıkları kapattı sonra geri yanıma uzandı ve kafamı göğsüne koymamı sağladı... Saçlarımı okşadı, bende kollarımı ona sardım, o rahatlıkla beraber ikimizde uykuya daldık...
AGALARIM BEĞENDİNİZ Mİ???? BENCE FENA OLMADIIIĞ AYAYAY
Seviliyorsunuz😇😩🦋💞💕💞
~517 kelime