'Belki yemekten sonra...'
———————————————————————————
Beraber yemek yemeye indik ve yemeye başladık.'Yemeğin tadı sizce de birazcık tuhaf değil mi?'
Jean konuştu
-Yooo Riana değil aha
'Ne gülüyorsun at kafalı'
-Hiiiiiiç
Mikasa konuştu
+İlk olarak Jean saçma salak gülme ikinci olarak hayır Ria bence yemeğin tadı her zamanki gibi
'Hm, tamam o zaman.'
Ben daha fazla yiyemeyeceğim sanırım... Yemeğin tadı cidden kötü ya da benim midem bozuldu...
'Ben doydum odama çıkıyorum'
Mikasa konuştu
+Ama Ria yemeğini bitirmedi-
'Olsun Mikasa doydum ben, size afiyet olsun...'
[Jean'ın ağzından]
Riana'nın gittiğinden ve Eren'den uzak bir yerde durduğuma emin olduktan sonra konuşmaya başladım'RİANA'NIN YEMEĞİNİN İÇİNE MUTFAKTA BULDUĞUM ŞEYLERDEN EKLEDİM ŞAKA OLSUN DİYE AMA Bİ KÖTÜ OLDU ÖLMESİN AQ'
Mikasa cevapladı
+Jean sen ciddi anlamda gerizekalısın kızın midesine bir şey olsa ne yapacaksın?!
'Yaa bir şey olmaaaz'
+Olursa uçan tekme atarım sana bak bir de Eren seni Titan formundayken bir güzel benzetir.
'Tırsmadım değil... Ama bir şey olmaz.'
[Ria'nın ağzından]
Sanırım ölüyorum... Hayatımda hiç bu kadar kötü hissetmemiştim yemin ederim regl sancılarımdan beter bu. Kesin azıcık mutlu oldum diye evrenin zoruna gitti ve beni öldürmeye çalışıyor. Ben bunları düşünürken kapı açıldı.+Riana, iyi misin şuan? Jean şaka olsun diye yemeğinin içine bir şeyler koymuş...
'Pek iyi olduğum söylenemez Mikasa ama saol beni düşündüğün için.'
+İyi değil misin?! Ben bir gidip Jean'ıma bakayım, bir şey olursa söylemen yeter😀
Kesin Jean'ı sikecek...
'Şeyy, peki tamam.'
Odadan çıktı... Jean da ayrı bir mal ama yani, Mikasa'yı o kadar onunla çıksın diye ikna ettim gelmiş beni öldürmeye çalışıyor.
'Ne bu nefret orospuçocu ananı mı siktim.'
O sırada Eren kapıyı çalmadan içeriye girdi (daldı).
-GÜZELİM İYİ MİSİN?!
Nereden öğrendi la bu.
'Eh işte.'
Kötüyüm dersem çok telaş yapar.
-ŞUAN İÇİNDEN KÖTÜYÜM AMA DERSEM TELAŞ YAPAR DEDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM, DOĞRU MU?
...NASIL ANLADI Kİ, neyse.
'Hmm'
Yanıma oturdu ve alnımı ateşimi anlamak için öptü