Wunderlich József Boka Jánost játszotta el a vígszínházi előadásnál.
Wunderlich József Pécsen, 1989. február 28-án született.
Most jelenleg 2021-ben 32 éves.
Mészáros Blanka volt a házastársa, de vele el váltak és jelenleg most Bach Katával van együtt.
A Bartók Béla Zeneművészeti Szakközépiskola és Gimnáziumba és a Színház- és Filmművészeti Egyetemre járt iskolába.
Díjai: Junior Prima-díj (2016)
Soós Imre-díj (2017)
Ruttkai Éva-emlékdíj
(2016)
Vígszínház-díj (2018, 2019)
Ajtay Andor-emlékdíj (2020)Életpályája:
A zene fontos szerepet töltött be életében, már háromévesen zeneóvodába járt. 1996-ban a Szent Mór Általános Iskolába íratták be szülei, s itt kezdte a nyolcosztályos gimnáziumot is, amit félbehagyott, mert felvették a hegedűjátéka alapján a budapesti Bartók Béla Zeneművészeti Szakközépiskolába. 17 éves korában jelentkezett A Társulat című televíziós tehetségkutató versenyre, ahol az István, a király rockopera szereplőit választották ki, s ő lett Vecellin német lovag. Első próbálkozásra bejutott a Budapesti Színművészeti Egyetemre, Novák Eszter és Selmeczi György osztályába, 2013-ban a Pécsi Nemzeti Színház tagja lett. 2014-ben jelentkezett az X-Faktor nevű tehetségkutatóba, ahonnan még az élő show előtt kiesett. 2015-től a budapesti Vígszínház tagja, ahol Rádiósként (Presser-Sztevanovity-Horváth: A padlás) mutatkozott meg először, de ezen kívül még több darabban játszik.
2017-től A Grund – vígszínházi fiúzenekar nevű formáció alapító tagja Zoltán Áronnal, Ember Márkkal, Medveczky Balázzsal és a kezdeményező Fesztbaum Bélával, akik mind az előző év őszén bemutatott A Pál utcai fiúk című zenés játék főbb szereplői, így repertoárjukon e színdarab dalai is szerepelnek.
Szerepei:
Rádiós, aki egyszerűen fantasztikus (Presser-Sztevanovity-Horváth: A padlás)
Sötét ruhás fiú (Fejes-Presser: Jó estét nyár, jó estét szerelem)
Bádogember/Hickory (L. Frank Baum: Óz, a csodák csodája)
Steve (Mike Bartlett: Földrengés Londonban)
Boka (Molnár-Dés-Geszti-Grecsó: A Pál utcai fiúk)
Razumihin (Fjodor Mihajlovics Dosztojevszkij: Bűn és bűnhődés)
Biron (Shakespeare: Lóvátett lovagok)
Andrej Bolkonszkij (Lev Tolsztoj: Háború és béke)
Schultz hadnagy (Charlie Chaplin: Diktátor)
Petőfi Sándor (Vecsei H. Miklós: Kinek az ég alatt már senkije sincsen)
Jay Gatsby (F. Scott Fitzgeral: Nagy Gatsby)
Baal
Családja:
Azt vallja, hogy az éneklés és a zene szeretetét a szüleitől kapta, hiszen édesanyja zongoratanár a Pécsi Művészeti Középiskolában, édesapja pedig két pécsi kórusban is énekelt.
Első felesége Mészáros Blanka színésznő, 2017-ben elváltak. Öt testvére van.
Második felesége Bach Kata színésznő, akivel 2018. május 26-án keltek egybe. Közös gyermekük, Júlia 2018. augusztusában született.
YOU ARE READING
\\Pál utcai fiúk horoszkópok És Egyéb Baromságok//
Random//BEFEJEZETT// 【Update】 So, hi! Mielőtt még beleolvasnál, szeretném felhívni arra figyelmedet, hogy ez egy régi "könyv", tehát rengeteg helyesírási hiba és nyomi megfogalmazás szerepel! •-• A kommentekre már annyira nem válaszolok, de nyugodtan osz...