134. Reakciók 2.

506 12 6
                                    

Mikor haza hozol egy kiskutyát...

Boka

Nem mutatja ki, de igazából örül neki, a boldogságodnak meg főleg.

Áts Feri

Örül neki, hogy lett egy kiskutyátok, de Ő még mindig egy patkányt szeretne.

Csónakos

Kicsit nyüszített a kutyus mikor beléptél vele a lakásba, de azt a kis nyüszítést is meghallotta és egyből odarohant, hogy megnézze, hogy az adta ki a hangot, amire ő gondolt.
Mivelhogy ő mindig is egy kutyát szeretett volna, gondolom el tudod képzelni, hogy mennyire örült a kiskutyusnak.
Rengeteget foglalkozott vele, de ne aggódj, rólad is gondoskodott.😏

Csele

Nem nagyon örült neki, mert ő inkább macskát szeretett volna, de érted bármit megpróbál megcsinálni.

Pásztor Ádám

Örült neki, a boldogságodnak meg még jobban.

Pásztor Márk

Egyből elkezdett tervezgetni, hogy hol legyen az új vendégnek a helye és stb., amit te csak mosolyogva néztél.

Richter

Mivelhogy boldog vagy, ezért ő is boldog.

Leszik

Igazából, neki tökmindegy volt, hogy lesz -e háziállatotok, vagy sem, neki csak az a fontos, hogy te boldog legyél, és Ő ezért megpróbál mindent megtenni.

Nemecsek

Miközben a kiskutyust simogattátok Ő egész végig a nevén gondolkozott, és folyamatosan kérdezte tőled, hogy ez a név jó lesz -e?

Geréb •

Mivelhogy régen is volt már neki kutyája, ezért tudott neked tanácsokat adni, hogy mit csinálj és mit ne.
Igazából örültél annak, hogy tanácsokat adott, annak meg főleg, hogy a közeledben van, és szerintem ezt Ő is így gondolta.

• Weisz •

Egy nap egy eléggé ugrálós kiskutyát hoztál haza, aminek Weisz nem igazán örült. Ő inkább az ilyen nyugodtabb lényeket szerette, de megpróbált segíteni neked, csak is csak a mosolyodért.

• Kolnay •

Pont akkor hoztad a kutyust, mikor Barabás is ott volt nálatok. Sejtetted, hogy a nevén fognak összeveszni, de ezt már megszoktad.
Sose értetted, hogy a két fiú, hogy tud egy ilyen apróságon  összeveszni.

Barabás

Pont akkor hoztad a kutyust, mikor Kolnay is ott volt nálatok. Sejtetted, hogy a nevén fognak összeveszni, de ezt már megszoktad.
Sose értetted, hogy a két fiú, hogy tud egy ilyen apróságon  összeveszni.

• Csengey •

Először meglepődött az új vendégen, de utána egyből a nevén kezdtetek el gondolkozni, majd elkezdte terverzgetni, hogy hol legyen a helye, és, hogy milyen játékokat kéne neki venni, amitől boldog lesz.
Szeretted, hogy Csengey folyton előre gondol, viszont néha túl sokáig gondol előre....

\\Pál utcai fiúk horoszkópok És Egyéb Baromságok//Where stories live. Discover now