K/N - Kereszt neved
Mikor új iskolába kerültél, akkor már az elején szimpatikus voltál mindenkinek.... Jó, kivéve a matek tanárnak, de az most mindegy.
Andris folyamatosan könyörgött Bokának, hogy vegyen be a csapatba. Igazából neked mindegy volt, hogy csatlakozol -e vagy sem.
A Pál utcaiakkal is nagyon jó kapcsolatban voltál. Különösen Csónakossal.
Volt humorérzéke, és Bokával ellentétben téged nem zavart a hangos füttyentése.
Sokszor fogta meg a kezed, ami téged nem zavart, hisz már az elején, mikor beléptél az új iskoládba, akkor az ismerkedésnél is vagy a kezed fogta, vagy a kézfejedet simogatta.
Most éppen Bokával és Csónakossal mész haza fele.- K/N kanos vagyok~ - Zavarta meg a csöndet Andris, amire az arcod színe hirtelen pirosossá változott. Mostanában Andris sokszor szokott perverz lenni, de ilyet még nem nagyon mondott neked.
- Csónakos fejezd be. Még csak 16 éves vagy, K/N meg még csak 15 . - Szólalt meg helyetted Boka.
Miután hazaértél lesz@rva a házikat, inkább elaludtál.
Ha a telefonod jó időt mutatott ki, akkor olyan 3 órát biztos aludtál.
Miután felébredtél, pár másodperccel később rezgett a telefonod._____________________________
Ahm K/N... Bocsi, hogy zavarlak, de nem jönnél át? Kéne egy kis segítség a földrajzban..._____________________________
Rá se kellett pillantani a névre, tudtadd, hogy ezt Csónakos írta.
_____________________________
Ahm K/N... Bocsi, hogy zavarlak, de nem jönnél át? Kéne egy kis segítség a földrajzban...Persze! Hányra menjek?
Nos, már jöhetsz is -w-
_____________________________
Time skip...
- Oh, K/N - Tette a tarkójára a kezét Andris miután kinyitotta a kocogásod után az ajtót. - gy-gyere be...
Nem tudtál körül nézni annyira, mert Ő már vezetett is be a szobájába.
Eléggé meglepődtél, mikor megláttad a szobáját.
Minden a helyén volt.
Semmi sem volt a földön, szétdobálva, az íróasztalon is rend volt.- Andris te beteg vagy?! - Kérdezted, amire Andris kérdőn nézett rád.
- Nem... Me'?
- Hát me'... - Mutattál körbe.
- Ahm... Tudod K/N t-te fontos személy vagy a számomra... - Tette megint a tarkójára a kezét pirultan.
- És ehhez hogyan kapcsolódik a... Ahm.. Mindegy, inkább kezdjünk el tanulni.
Tanulás közben –bár nem voltál benne teljesen biztos– úgy érezted, hogy Csónakos a könyv helyett téged figyel.
- Andris... Figyelsz?
- Ja, ahm... Elnézést...
- Nem is azért hívtál át, hogy segítsek neked tanulni, igaz?
- Én ahm... Nem... Valóban nem...
- Akkor? Valami gond van?
-... Nincs csak... Nem tudom, hogy hogy mondjam el neked...
- Mit? - Néztél rá kérdőn.
- Én... ahm... Hogy mondjam.... Khm... Ahm... A-azt hiszem, hogy én a barátságnál többet érzek irántad...
- Oh...
- D-d-de persze nyugodtan mondd meg, ha T-t-te nem így érzel irántam...!
- Andris, nyugi! Én is így érzek irántad... Azt hiszem...
- K-komolyan?
- Komolyan.
- Akkor... Szabad?
- Szabad.
Majd csókolóztatok. Először lassan kezdtétek, majd Andris... Hát... Mondhatni, hogy már falt téged.
Hirtelen viszont abbahagyta, így szerencsére levegőhöz jutottál.- Andris valami baj van? - Kérdezted aggódva, hogy valamit elrontottál, de Ő csak perverzen mosolygott rád.
- Nem, csak hagyok estére is.
_____________________________
Hello there! Kedves luculkaXD barátom kérésére csináltam, és ahm... Elnézést kérek azért, hogy sokat kellet várnod rá!😅
De, azért remélem megfelelt neked!❤️
Szerintem a sz@r helyesírás miatt nem lepődtél meg túl nagyon😂
Szívesen fogadok még több kérést!Bye!❣️
DU LIEST GERADE
\\Pál utcai fiúk horoszkópok És Egyéb Baromságok//
Sonstiges//BEFEJEZETT// 【Update】 So, hi! Mielőtt még beleolvasnál, szeretném felhívni arra figyelmedet, hogy ez egy régi "könyv", tehát rengeteg helyesírási hiba és nyomi megfogalmazás szerepel! •-• A kommentekre már annyira nem válaszolok, de nyugodtan osz...