Miután közösen elolvastatok egy Wattpad sztorit, amiben Ő vele shipeltek valakit...
• Boka •
- Nos Boka, hogy tetszett? - Kérdezted miután elolvastatok egy BoRéb (Boka x Geréb) sztorit. - Boka? Minden rendben?
- Nézd, én szeretem Dezsőt, de csak barátként... - Mondta pirulva.
- Aha, azt ezt még el is higgyem.
- Elhiheted.
• Áts Feri •
Egy BokÁts sztori elolvasása után... :
- Nos? Vélemény?
- Ahm... - Tette a tarkójára a kezét. Valószínűleg zavarban volt. - Tet....szett... - Nyögte ki.
- *Fangörcs, majd elkezdtél valakinek írni* Alig várom, hogy elolvassam Boka véleményét erről!
- Anyád! - Majd megpróbálta kikapni a kezedből a telefont, de sikertelenül járt.
• Csónakos •
Egy Bonakos sztori után... :
- Tudod Papuskám/Anyuskám, ez nem is volt olyan rossz.
- Komolyan?
- Aha. Lehet, hogy megpróbálkozok Bokánál is.
• Csele •
Egy Cselnakos után...
- Én.. Nem is...
- Nos? Tetszett a történet? - Néztél rá perverzen.
- Én... Ahm... Nekem... Hagyjál! - Majd elvonult pirultan (nem szerette Csele, ha zavarba hozták), amire te csak felnevettél.
• Pásztor Ádám •
- Tch... Kizárt dolog, hogy beleszeressek abba a gyönyörű kék szemű, kedves, cuki Nemecsekbe... - Mondta flegmán karbatett kézzel, majd akkor eszmélt fel, hogy miket is mondott. - És hogyha ezt elmondod bárkinek is, esküszöm elmondom a kiszemeltednek, hogy bele vagy zúgva.
• Pásztor Márk •
- Figyu, én, és a testvérem nem vagyunk melegek, se szerelmesek egymásba.
- *Sóhaj* Pedig olyan cuki vagy vele együtt. - Mondtad.
- Ha mégegyszer cukinam nevezel, eskü kinyírlak.
- De cuki vagy, mikor ki vagy pirulva.
- Te pedig kezdhetsz elbúcsúzni a világtól.
- Ne, Márk! Kérlek... - Majd elkezdett csikizni, amit te nem tudtál kibírni nevetés nélkül.
Egyébként még nem olvastam Idősebbik Pásztor x Fiatalabbik Pásztor fanfic-tet, de nálam már készülődik *Összedörzsöli a két tenyerét, és sunyin mosolyog*
• Richter •
- Ahm... m-mi Leszikkel nem vagyunk többek barátoknál...- Tette a tarkójára a kezét.
- Aha. Én meg szivárványon táncoló rózsaszín unikornis vagyok.
• Leszik •
- É-én és Richter csak...
- Ne kezd megint a „mi csak barátok vagyunk semmi többek” dumádat. Én már rájöttem a titkotokra.
• Nemecsek •
- *Sóhaj* Bárcsak megtörténne... - Sütötte le a szemeit.
- Miért gondolod azt, hogy Boka nem tudna érezni így irántad?
-... Igazad lehet... Talán... Áh, reménytelen...
• Geréb •
- Bocsi, hogy ismét megkérdezem, de akkor megint, mi is az a Gernakos?
- Az a Te közös shipneved Csónakossal.
- Még mindig nem értem...
- Gondoltam.
• Weisz •
- Ez egy idióta könyv. - Jelentette ki a véleményét.
- Me'?
- Mert én nem voltam, nem vagyok, és sose leszek szerelmes Dezsőbe.
- Ki tudja, hogy mit tartogat még a jövő... - Majd elengedtél egy sunyi mosolyt.
• Kolnay és Barabás •
- Kizárt dolog, hogy ez megtörténjen! - Tiltakoztak egyszerre.
• Csengey •
- Nézd, én és Boka...
- Összeilletek. - Vágtál közbe.
- Hát... Én nem ezt a szót használtam volna... De mindegy.
DU LIEST GERADE
\\Pál utcai fiúk horoszkópok És Egyéb Baromságok//
Sonstiges//BEFEJEZETT// 【Update】 So, hi! Mielőtt még beleolvasnál, szeretném felhívni arra figyelmedet, hogy ez egy régi "könyv", tehát rengeteg helyesírási hiba és nyomi megfogalmazás szerepel! •-• A kommentekre már annyira nem válaszolok, de nyugodtan osz...