137. Geréb X Olvasó

467 13 2
                                    

K/N - Kereszt neved
H/SZ - Hajad színe
SZ/SZ  - Szemed színe

Három hét telt el, mióta csatlakoztál a Pál utcaiakhoz.
Már az első két napon sikerült beilleszkedned.
Mindenkivel jóban voltál, egyedül csak Dezső volt olyan, akire máshogy tekintettél. Ő neked, és te neki már az első napon szimpatikus voltál.
Igaz, vele másabb volt a kapcsolatod, mint a többiekkel, de a legjobb barát szintnél nem ment feljebb.
Mint ahogy mindig, a Grundon beszélgettetek.
Mondhatni, hogy te segítettél feldolgozni a problémáit.

- Szóval K/N...van egy
fiú/lány aki tetszik és... - Kezdte elmondani az újabb próblémáját. - n-nem tudom, hogy hogy valljam be neki... - Tette a tarkójára a kezét. - Te hogyan mondanád el, a kiszemeltednek, hogy szereted?

Erre igazából nem tudtál volna válaszólni, hisz te még nem nagyon estél szerelembe, vagy csak nagyon régen éreztél már olyat valaki iránt.

- Ahm... És hogy hívják azt a fiút/lányt? - Kérdezted, miután nagy nehezen eszedbe jutott valami más, a válasz helyett.

- Nos... Szép H/SZ színű haja van... Gyönyörű szép SZ/SZ szem színe... - Nézett rád, hátha kitalálod, hogy ki is az.

-... Mesélnél kicsit többet róla? - Kérdezted, hisz nem nagyon sikerült megfejtened, hogy Dezső kibe is szerelmes.

- Ahm... Minden tantárgyból kiváló... És a ruha s-stílusa is eléggé jó... - Nézett végig rajtad.

- Bocsi Dezső... Még mindig nem tudom, hogy ki az...

- T-te vagy az K-K/N...- Majd miközben sokk alatt voltál, ajkaidra tapadt.

_____________________________

So, először is köszönöm magyarmennydorgo - nek a kérést!❤️
Másodszor pedig: Remélem, hogy tetszett nektek!
Több kéréseket szívesen fogadok még!

Bye!❣️

\\Pál utcai fiúk horoszkópok És Egyéb Baromságok//Where stories live. Discover now