124. Reakciók

535 12 6
                                    

Mikor te újra találkozol az exeddel, de úgy hogy a párod is ott van...

• Boka •

A könyvtárban olvasgattátok az érdekes könyveket, mikor egyszer csak valaki megszólít téged, de miután felismerted a hangját egyből elment a jókedved. Mivelhogy Boka inkább megbeszélni szerette a dolgokat- a verekedés helyett- így inkább csak szorosabban megfogta a kezed és elvitt az exed közeléből.

• Áts Feri •

Áts eléggé féltékeny tipús volt. Miközben az exedet próbáltad meggyőzni, hogy már mindennek vége köztetek, addig Áts odajött hozzátok és miután kicsavarta az exed kezét, kézenfogva elmentetek.

• Csónakos •

Csónakos látta rajtad, hogy téged már eléggé idegesít az exed, így hát úgy döntött, hogy odamegy hozzátok és ő majd lerendezi.

- Ahm... Elnézést a zavarásért, de ez lány/fiú már foglalt - Majd kézenfogva elvitt.

• Csele •

Cselének már elege volt abból, hogy folyamatosan zaklat téged az exed.

- Ahm... Elnézést uram...de ez a szép lány/fiú hozzám tartozik. - Majd miután elvitt téged az exed közeléből, az ajkaidra tapadt.

• Pásztor Ádám •

Ádámnak elege volt abból, hogy az exed folyamatosan ír neked és nem hagy békén. Így hát egy nap mikor nem figyeltél elvette a telefonod és ezt írta az exednek:

Figyelj, ha nem hagyod békén a barátnőmet/barátomat, akkor komolyan mondom én magam kereslek meg és betöröm a képed!

Ez után már nem is írt többet neked.

• Pásztor Márk •

Márknál tévéztetek, mikor egyszer csak bekopogott valaki. Biztos késő volt már, szóval fogalmad se volt, hogy ki lehet az.
Kis idő múlva Márk visszajött hozzád, miután becsapta az ajtót.

- Ki volt az? - Kérdezted.

- Ja, csak az a rohadék. - Mondta vállat vonva, majd egy csók után tovább néztétek a tévét.

Richter

Igazából Richter nem nagyon tudta, hogy mit tegyen.
Végül úgy döntött, hogy közbe avatkozik.

- Ahm... Elnézést...

- Mit akarsz? - Kérdezte flegmán az exed.

- Csak annyit, - Vett bátorságot Richter. - hogy ő az én barátnőm... - Majd kézenfogva elvitt onnan téged.

• Leszik •

Igazából ő se nagyon tudta, hogy mit csináljon. Végül bátorságot szerzett, és szó nélkül elvitt az exedtől, aki csak érthetetlen arckifejezéssel nézett ki a fejéből utána.

• Nemecsek •

Nem sokat beszéltél erről Ernőnek, és ő is alig mutatta ki, hogy őt is idegesíti az exed zaklatása. Ha tehette volna, akkor már rég el lenne törve Ernő miatt az exed karja, de mivelhogy tudta, hogy ő nem nagyon ért a verekedéshez, és alapból te se hagytad, így csak elég volt neki az, hogy minden nap elmondtad neki, hogy mennyire szereted + mellé még csókokat is adtál, amit Ernő viszonyozta.

• Geréb •

Éppen fagyizni mentek.
Miközben a sorban állsz, érzed, hogy valaki átölel, de miután felismerted a hangjából, hogy ő nem Dezső, egyből elment a jókedved.

- Mi a f@sz?! - Horkantott fel.
Majd te is észrevetted, hogy fagyis lett az ingje, amire képtelen voltál nem mosolyogni. Majd dühösen elment.

- De rohadék ez a kölyök. - Jelentette ki mosolyogva Geréb majd tovább nyalta a fagyiját, mondjuk sokat nem tudott, hisz a fele az exednek az ingjén volt már.
Mostmár mind a ketten röhögtek, majd kézenfogva mentetek tovább, miközben nyaltátok azt a hűsítő édességet.

• Weisz •

Weisz általában nem szokott verekedni, de mostmár neki is elege volt az exedből.
Tágra nyílt szemekkel néztél Weiszre, miután ott rúgta meg az exedet, majd később mosolyogva és kézenfogva mentetek tovább.

• Kolnay •

Kolnay ökölbe szorult kézzel lépett oda az exed elé, majd mielőtt az exed tudott volna bármit is mondani, Pali ellökte. Neked ez tetszett, hogy ennyire véd téged. Ez után mosolyogva beszélgettetek tovább miközben kézenfogva sétáltatok.

• Barabás •

Barabás szó nélkül odajött hozzátok. Majd egyszer csak megcsókolt az exed előtt, amire a volt barátod féltékeny lett, majd ökölbe szorult kézzel elment.

Csengey •

Csengey verekedés nélkül, elvitt téged az exedtől, és felvitt a saját lakásába.
Ahol csókokkal árasztottátok el egymást❤️

So, hello there -w-
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy ez a szokatlan rész hogy tetszett nektek 0w0
Mert, ha tetszik nektek, akkor nyilván fogok még ilyet csinálni, ha pedig nem, akkor maradok a horoszkópoknál

Bye!❣️

\\Pál utcai fiúk horoszkópok És Egyéb Baromságok//Where stories live. Discover now