Kaitola 7.

5 0 0
                                    

Emily se rozhodla to všechno zastavit. Pytláci zabíjejí koně, po koni a vyhubují jejich rod. Už se začínalo stmívat. Emily nesedla na Shagu a vrátila se na mýtinku. Tam Emily sesedla a řekla: ,,Je mi líto toho krveprolití. Společně to zastavíme, ale až zítra. Už musím jít, ale zítra se zase vrátím. Vymyslím nějaký plán, jak je zastavit. Měj se tu hezky." Potom se otočila a odešla domů. Další den se vrátila. Shaga tam na ni jako vždy čekala. Tentokrát si na ni ale nesedla. Sedla si do trávy a přemýšlela, jak to všechno zastavit. Shaga do ní začala šťouchat a byla neklidná. Emily se před ní postavila a řekla: ,,Já vím, Shago. Slibovala jsem, že přijdu s nápadem, jak to zastavit, ale nic nemám." Emily se na Shagu posadila a dojely na místo, kde bylo stádo. Kůň tam stále ležel. Emily se posadila ke keři a přemýšlela. Přitom nespustila oči z toho koně. Shaga se k němu po chvíli rozešla a začala ho očichávat. Emily nic nevymyslela, ale po chvíli uslyšela nějaké šustnutí. Pytláci? Další kůň? Otočila se a nechala Shagu samotnou nad dalším koněm. Rozešla se ke keři, odkud vycházel zvuk. Vzala si doruhy tlustý klacek a podívala se do keře. Divila se, koho tam našla: ,,Honzo! Co tady děláš? Ty nás šmíruješ?" Honza byl Emilyjin spolužák, ale neměla ho moc ráda. ,,Co tu děláš s tím koněm? Všiml jsem si toho už večera." ptal se Honza. Emily mu na to řekla: ,,No... Všechno ti to vysvětlím, ale musíš mi slíbit, že to nikomu neřekneš." ,,Slibuju." řekl Honza. Emily začala mluvit: ,,Takže..." Všechno mu vysvětlila a Honza na to odpověděl: ,,Můj táta by možná věděl, co s tím. Zítra se sejdeme na té mýtince, kde se scházíte a řeknu ti můj plán." Emily ho ale zarazila: ,,To nemůžeš. Slíbil jsi, že to nikomu neřekneš." ,,A ty máš snad jiný nápad?" ptal se Honza. Emily odpověděla: ,,No... počkáme minimálně do zítřka. Příjdeš?" Honza odpověděl: ,,Ano, přijdu." Vrátili se za Shagou.

Shaga & EmilyKde žijí příběhy. Začni objevovat