1 ✨

15.7K 395 838
                                    

blackexofann

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

blackexofann

Tepki için teşekkür ederim güzelim 💖

↫•⨁•↬

Eren

Bu çocuk zaten sinirli veletin tekiydi. Sen onun en yakın arkadaşıyla sevgili olmaya başladığından beri sen de dahil herkese daha da sinirli davranıyor. Bu yüzden Levi'dan eskisinden daha fazla dayak yiyor ve azar işitiyor. Yine de ne yaparsa yapsın seninle birlikte olamayacaktı. Sen onunla değil de Armin'le sevgiliydin. Güzel bir ilişkiniz vardı. Ayrıca az bir ömrü kaldığı için sevindiği tek şey onun arkasından acı çekmeyecek oluşundu. Yine de Armin'de Titan oldu... 

Mikasa

Eren'le sevgili olman onun çok sinirini bozuyordu. Eskiden olduğu Eren'i korumuyor ve bir anne gibi ona yaklaşmıyordu. Seninle ise eskisi gibi konuşmuyordu. Ama yine de her daim ikinizi uzaktan izliyor ve korumak için orada bekliyor. Ayrıca Eren gittiğinde ayakta durmana en çok yardımcı olan kişi Mikasa'ydı. Bu kızı sev Y/N.

Armin

Armin Mikasa ya da Eren değildi. Zaten seni koruyamayacağını düşünüyordu. Ona göre en azından Eren seni koruyabilirdi. Ayrıca onun için senin mutlu ve güvende olman her şeye bedeldi. Yine de seninle birlikte okyanusa doya doya bakmakla ilgili hayaller kuruyor.

Jean

Connie'de ne buluyordun ki Tanrı aşkına! Onun gibi mükemmel biri varken gidip onunla çıkıyordun. Bütün gün bunun gibi şeyler düşünüyor ve elinden geldiği her fırsatta Connie'yi tersliyordu.

Connie

O iyice özgüvensiz olmaya başladı. Jean'la çıkmaya başladığından beri onunla neredeyse hiç konuşmuyordun ve bu onu daha da mutsuz ediyordu. Başarıyla tamamladığınız görevlerden sonra neşeyle Jean'a sarılman onun için kabus gibiydi.

Sasha

Mikasa ile çıkmaya başladığından beri onunla birlikte bir kere bile mutfaktan yemek çalmaya gelmemiştin. Sasha diğer yarısını kaybetmiş gibi hissediyordu. Mikasa ve seni ne zaman beraber görse, ki her dakika beraberdiniz, kalbine bir şey oturuyor ve o şey oradan kalkmıyor. Ama o en azından ölürken mutluydu çünkü senin kollarında son nefesini vermişti :")

Erwin

Onun sağlam sinirleri var. Ne zaman öleceğini bilmediği için sevgili ve evlenme gibi şeylere vakit ayırmıyordu zaten. Ama yine hiçbir zaman senin kalbini arzulamayı bırakamıyor. 

Attack on Titan TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin