21✨

7K 264 248
                                    

Laraiscoming

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Laraiscoming

Tepki için teşekkürler 💓🌺

İyi okumalar sizi seviyorum.

↫•⨁•↬

Eren

Hayır hayır hayır. Jean'a çekmen için sana bunu o öğretmişti zaten. Orta parmak çekince kahkaha atmış ve seni tebrik etmiş ve sonra Jean'la kavga etmişti.

Mikasa

Mikasa sen Levi'a el hareketi çekince baya şaşırtmıştı ve Levi laf edince senin daha küçük olduğunu falan söylemişti. Yüzünden bütün gün gülümsemeyle düşmedi çünkü o anı hatırlıyordu. Ayrıca sana hiç kızmadı da.

Armin

Armin aşırı derece şaşırmış ve hemen el hakareti çektiğin askerden de özür dilemişti. Yalnız kaldığınız zaman sana böyle şeyler yapmaman gerektiğini söyledi.

Jean

Eren'e el hareketi çektiğinde kahkaha attı ama anında birbiriyle kavga etmeye başladılar. Bir süre sonra sen Mikasa'nın kucağındaydın ⟵(๑¯◡¯๑) Jean ve Eren ise Beyblade gelene kadar kavga etmişti.

Sasha

Ağzındaki patatesi tükürdü ve senin elini hemen aşağı indirdi. Hange'den de hemen özür diledi. Artık Connie ile daha az vakit geçirmeni istiyor.

Connie

Gülmesini bastırmaya çalışarak Erwin'den yerlere yatarak özür diledi. Sonra da seninle birlikte yukarı çıktı ve Erwin'in şaşırmış yüzü aklına gelince de kahkaha atıyordu.

Erwin

Levi'a sakin olmasını senin daha küçük bir çocuk olduğunu söyledi. Ayrıca yukarı odanıza çıkınca da 4937472 saat sana böyle hareketlerin kötü şeyler olduğunu anlattı.

Hange

"Ay Y/N o hareketi kimden öğrendin?" Deyip güldü ama Levi'ın sert bakışlarını görünce sana böyle şeyler yapmamanı bunların ayıp şeyler olduğunu söylemişti.

Levi

Hange'ye çektiğin el hareketine şaşırmış ve kızmış ama Hange'nin gülerek sana karşılık vermesine daha da çok kızmıştı.

İkinizi de güzelce azarladı ve gülen Connie, Sasha, Eren ve Jean'a da ceza verdi.

↫•⨁•↬

Attack on Titan TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin